1
Perioada de actualizare
de la 26.03.2025 08:25
până la 05.04.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.04.2025 11:00
până la 10.04.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 141 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2025, 8:25 - 5 apr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 apr 2025, 11:00 - 10 apr 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță a programului 1C contabilitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Lutenco
Telefonul de contact
067493406
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2025, 8:20
Data ultimilor modificări
26 mart 2025, 8:25
Valoarea estimată (fără TVA)
141 000 MDL
Achizitii.md ID
21386733
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Durata contractului
21 apr 2025 00:00 - 30 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1.Mentenanță preventivă CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
1.2.Mentenanță corectivă CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Om-ora
3)
Denumirea
1.3.Mentenanță adaptivă CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
ds bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
26.03.25 08:25
duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.03.25 08:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe

Preţul ofertei: 87 919,22 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

lnfoSofteh SRL

Preţul ofertei: 140 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări