Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21384650
1
Perioada de actualizare
de la
21.03.2025 11:39
până la 28.03.2025 10:53
până la 28.03.2025 10:53
2
Propunerea ofertelor
de la
28.03.2025 10:53
până la 02.04.2025 10:23
până la 02.04.2025 10:23
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
699 542,27 MDL
Perioada clarificărilor:
21 mart 2025, 11:39 - 28 mart 2025, 10:53
Perioada de depunere a ofertelor:
28 mart 2025, 10:53 - 2 apr 2025, 10:23
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de amenajare a unui segment de drum din beton asfalt pe str. Ion Neculce din s. Andrușul de Jos
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3911, MOLDOVA, Cahul, s.Andruşul de Jos, str.Stefan Cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2025, 11:39
Data ultimilor modificări
26 mart 2025, 10:53
Achizitii.md ID
21384650
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
forma 1a corectată (1).docx
Istoricul documentului
-
forma 1a corectată (1).docx
ID: 2e04bd63-adce-41f9-8972-021a11866513
Documentele la ofertă
-
forma 1a corectată.docx
ID: 2e04bd63-adce-41f9-8972-021a11866513
Documentele la ofertă
-
formularul nr.1a.pdf
formularul nr.1a.pdf
ID: 2e04bd63-adce-41f9-8972-021a11866513
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
26.03.25 10:53
Data:
21 mart 2025, 14:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Incarcati va rog caietul de sarcini detaliat cu norme si resurse!
Răspuns (21 mart 2025, 16:41):
Buna ziua, va rugăm frumos sa ne explicati ce reprezintă acest caiet de sarcini. Noi am prezentat ceia ce sa prezentat de persoana responsabila de intocmirea devizelor.
Data:
21 mart 2025, 19:26
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare nr.d/or 4 Licenta de activitate
Întrebare:
Licenta de activitate nu se mai eliberează de către Agentia Servicii Publice.
În viguare este Extrasul din Registrul de stat a persoanelor juridice.
Răspuns (24 mart 2025, 08:08):
Buna dimineata, da Extrasul din registrul de stat al persoanelor juridice îl anexați la ofertă. Vă dorim o zi frumoasă în continuare.
Data:
24 mart 2025, 09:33
Subiectul întrebării:
Incarcati va rog caietul de sarcini detaliat cu norme si resurse!
Întrebare:
Solicitati caietul de sarcini detaliat cu norme si resurse de la persoana care a elaborat devizele de cheltuieli, el stie ce trebuie sa prezinte!
Răspuns (24 mart 2025, 11:45):
Bună ziua, am încărcat adăugător Formularul nr.1A. Vă dorim o zi frumoasă în continuare.
Data:
25 mart 2025, 11:21
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Spuneti va rog la pozitia cu montarea bordurilor, manopera este la jumatate decit cantitatea normata ( a fost aplicat coeficientul 0,5 la manopera )! Care este motivul?
Răspuns (26 mart 2025, 07:57):
Buna dimineata, am descarcat Formularul 1A corectat, s-a comis o eroare la întocmirea formularului. Va dorim o zi frumoasa in continuare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK