Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21384566
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
799 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 mart 2025, 10:26 - 31 mart 2025, 20:14
Perioada de depunere a ofertelor:
31 mart 2025, 20:14 - 4 apr 2025, 22:44
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
achiziționarea de Investigaţii de laborator conform necesităților IMSP Spitalul Raional Soroca ,,A.Prisacari
Informația despre anulare
Motivul anulării
Spre modificare
Data anulării
29 mart 2025, 19:19
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.M.Kogălniceanu 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2025, 10:26
Data ultimilor modificări
29 mart 2025, 19:23
Achizitii.md ID
21384566
MTender ID
CPV
85100000-0 - Servicii de sănătate
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
25 mart 2025, 17:34
Subiectul întrebării:
Clarificare Anexe
Întrebare:
Bună ziua
rog să clarificați relația dintre fișierele Anexa investigatii 2025 și anexa 2 investigații 2025, dacă este un singur lot în licitație atunci e logic să avem o listă unică care conform cerințelor de Achiziții publice trebuie publicat în anunțul de participare.
Răspuns (26 mart 2025, 14:51):
Un singur lot insa in doua specificatii de pret solicitam oferta
Data:
25 mart 2025, 17:42
Subiectul întrebării:
Clarificare coloana Cod serviciu
Întrebare:
Solicităm să explicați ce înseamnă coloana Cod serviciu în fișierul anexa 2 investigații 2025, nu e clar ce înseamnă aceste cifre/numere.
La fel nu e clar ce presupune și de unde sunt preluate Nr. crt. precum AP 1-13 și altele care încep cu AP...
Răspuns (26 mart 2025, 15:00):
spre modificare
Data:
25 mart 2025, 17:54
Subiectul întrebării:
Dublare investigatii in anexe
Întrebare:
Solicităm să clarificați sau să modificați pozițiile care se repetă, precum 2093; 2101; 2107, daca e o licitație logic ar trebui o poziție să fie specificată o singură dată cu cantitatea totală.
Răspuns (26 mart 2025, 14:52):
Ok
Data:
25 mart 2025, 17:57
Subiectul întrebării:
Clarificare poziții ”Descrierea ...”
Întrebare:
Solicităm să clarofocați ce presupune pozițiile precum ”Descrierea tomografiei sau aniografiei” sunt mai multe, cine le face cum le transmite, toate detaliile tehnice.
Răspuns (26 mart 2025, 15:56):
a/c va expedia la o/e informatia spre citere onlayn
Data:
26 mart 2025, 12:30
Subiectul întrebării:
Divizare pe loturi
Întrebare:
Buna ziua. Stimata autoritate contractanta rugam divizarea pe loturi dupa categorii de investigatii. Limita-ti foarte mult concurenta.
Răspuns (26 mart 2025, 14:52):
Ok
Data:
27 mart 2025, 18:33
Subiectul întrebării:
Schimbările promise - lipsesc
Întrebare:
Bună ziua
Nu am văzut încă schimbările promise.
Răspuns (27 mart 2025, 22:05):
au fost schimbari in anexa 2. Grupul de lucru a decis sa fie procedura intr-un lot. Respectiv procedura de achizitie este cu logica deoarece exista denumiri de investigatii pentru 2093; 2101; 2107.
Data:
27 mart 2025, 21:58
Subiectul întrebării:
Valabilitate Anexa 1
Întrebare:
Buna ziua. Stimata autoritate contractanta rugam să clarificați Anexa 1 mai e valabilă sau doar Anexa 2 e aplicabilă, e un haos total in procedura dată.
Răspuns (27 mart 2025, 22:02):
sunt doua anexe intr-un lot, deoarece asa se solicita de institutie, o/e respectiv prezinta 2 specificatii. Aceasta este conditia grupului de lucru
Data:
27 mart 2025, 22:17
Subiectul întrebării:
Conformare AC
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, aceasta este procedura de achiziție care cade sub incidența legii privind achizițiile publice. Dorințele grupului de lucru ramin pt contractele de mică valoare. Fiți corecți și nu duceți în eroare furnizorii. Pacienții ramin să sufere din cauza unor principii ale autorității contractate. Ați inclus într-un singur lot și investigații de laboratoare clinice, investigații pe care le efectuează doar ASP, servicii de consultată! Solicitați prezentarea ofertei într-un format în afara legii! Scopul final care este la Dvs. , doar să derulați procedura sau totuși să aveți o eficiența de ordin calitativ și financiar!
Răspuns (29 mart 2025, 19:11):
Spre modificare
Data:
27 mart 2025, 22:18
Subiectul întrebării:
Raspunsuri
Întrebare:
Dvs ca instituție publică cum puteți să răspundeți “ok”!
Răspuns (29 mart 2025, 19:12):
Spre modificare
Data:
27 mart 2025, 22:57
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Este posibil procedura prublicata deja, de modificat fiecare investigatie pe loturi separate, din cite cunoastem nu este posibil, ramine doar sa anulati sa o plasati spre repetare
Răspuns (29 mart 2025, 19:14):
Spre modificare
Data:
28 mart 2025, 15:12
Subiectul întrebării:
Solicitare de anulare a procedurii de achiziție și inițierea unei noi proceduri conforme cu Legea, pe Loturi
Întrebare:
Analiza procedurii sugerează o favorizare directă a unui operator economic care este capabil să îndeplinească întregul set de investigații solicitate. Această situație limitează semnificativ concurența și încalcă legislația în vigoare privind derularea corectă a procedurilor de achiziții publice. În acest context, este important de menționat că nu este posibil ca un lot să aibă două oferte separate, întrucât autoritatea contractantă evaluează lotul în ansamblul său. Operatorii economici interesați trebuie să depună o ofertă pentru întregul lot, în vederea acceptării acestora. Solicităm anularea procedurii de achiziție în desfășurare. De asemenea, cerem inițierea unei noi proceduri corecte, în conformitate cu legislația aplicabilă, care să permită evaluarea ofertei pentru fiecare lot în parte, în funcție de tipul investigației solicitate. Aceasta va asigura un proces transparent și concurențial, respectând principiile de tratament egal și nediscriminare, prevăzute de legislația națională.
Răspuns (29 mart 2025, 19:13):
Spre modificare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK