1
Perioada de actualizare
de la 20.03.2025 16:23
până la 31.03.2025 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.03.2025 17:00
până la 07.04.2025 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 99 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mart 2025, 16:23 - 31 mart 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mart 2025, 17:00 - 7 apr 2025, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 3 Film cu baza albastra 35 x 43 cm. nr. 100
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2025, 16:20
Data ultimilor modificări
20 mart 2025, 16:23
Valoarea estimată (fără TVA)
99 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21384319
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 mai 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Film cu baza albastra 35 x 43 cm. nr. 100 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
20.03.25 16:23
lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
-
20.03.25 16:23
formularele 20.03.2025.xlsx
Documentele la ofertă
-
20.03.25 16:23
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
20.03.25 16:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 109 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări