1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2025 09:51
până la 24.03.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.03.2025 10:00
până la 31.03.2025 10:00
3
Licitaţie
01.04.2025 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2025, 9:51 - 24 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mart 2025, 10:00 - 31 mart 2025, 10:00
Începutul licitației: 1 apr 2025, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Anexei nr. 1 – Termeni de referință
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Sușco
Telefonul de contact
+373 22859466
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2025, 9:46
Data ultimilor modificări
19 mart 2025, 10:19
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 200 MDL
Achizitii.md ID
21382704
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
2 apr 2025 09:50 - 24 dec 2025 09:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de consultanță juridică în domeniul pieței de capital privind elaborarea actelor normative privind cerințele prudențiale ale firmelor de investiții (transpunerea acquis-lui UE). CPV: 79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
4. formulare declarație.docx
Documentele la ofertă
-
19.03.25 09:51
5. duae!.doc
Documentele la ofertă
-
19.03.25 09:51
2. anunț de participare!.pdf 2. anunț de participare!.pdf
Documentele la ofertă
-
19.03.25 10:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cora Development Company

Preţul ofertei: 100 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări