1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2025 08:39
până la 21.03.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2025 09:00
până la 24.03.2025 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2025, 8:39 - 21 mart 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2025, 9:00 - 24 mart 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea serviciilor serviciile de încărcare și/sau regenerarea cartușelor, deservirea și reparația a echipamentelor IT în cadrul CNPF.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Sușco
Telefonul de contact
+373 22859466
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2025, 8:39
Data ultimilor modificări
19 mart 2025, 8:39
Achizitii.md ID
21382615
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
2. anunț de participare.pdf 2. anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
19.03.25 08:39
4. formulare declarație.docx
Documentele la ofertă
-
19.03.25 08:39
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.