1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2025 10:36
până la 31.03.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.03.2025 09:00
până la 09.04.2025 09:00
au rămas 8 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 6 378 157,96 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2025, 10:36 - 31 mart 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mart 2025, 9:00 - 9 apr 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

LOT 1 Lucrări de reparație a încăperilor de la etajul IV și casa scării et. I-V în blocul de studii nr. 17 a UTM din str. Mircești, 56/1, mun. Chișinău

LOT 2 Lucrări de reparație a acoperișului blocului de studii nr. 17 a UTM din str. Mircești, 56/1, mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Frumusachi Vilena
Telefonul de contact
022 23-35-03 / 079379874
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2025, 10:36
Data ultimilor modificări
21 mart 2025, 14:23
Achizitii.md ID
21381702
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
19.03.25 10:36
Caiet de sarcini LOT 1.pdf Caiet de sarcini LOT 1.pdf
Documentele la ofertă
-
19.03.25 10:36
Declarație (Beneficiari Efectivi).doc
Documentele la ofertă
-
19.03.25 10:36
Caiet de sarcini LOT 2.pdf Caiet de sarcini LOT 2.pdf
Documentele la ofertă
-
19.03.25 10:36
Documentația standard _ lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
19.03.25 10:36
LOT 1 Forma desfășurată.pdf LOT 1 Forma desfășurată.pdf
Documentele la ofertă
-
21.03.25 14:23
LOT 2 Forma desfășurată.pdf LOT 2 Forma desfășurată.pdf
Documentele la ofertă
-
21.03.25 14:23
Data:
19 mart 2025, 12:44
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati caietele desfasurate pentru ambele loturi
Răspuns (21 mart 2025, 14:25):
Bună ziua! Au fost operate modificări în sistem prin publicarea Caietelor de sarcini desfășurate pentru ambele loturi.
Data:
21 mart 2025, 10:39
Subiectul întrebării:
Vizita obiect
Întrebare:
Buna ziua! Vizita obiectului este obligatorie?. Plasati un numar de contact a persoanei responsabile pentru a vizita obiectul.
Răspuns (21 mart 2025, 15:36):
Bună ziua! Vizita la obiect nu este obligatorie însă în cazul în care operatorul economic vrea să facă cunoștință cu obiectul de lucru poate contacta Domnul Inginer Maidan Teoctist la numărul de telefon +373 67 34 61 77.
Data:
27 mart 2025, 10:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua , in pozitiile 18,54,86,113-CN54A Aplicarea manuala a beton-contact sau analog ( consum - 0.27 kg/m2) intr-un strat, la pereti si tavane ( grinzi) ,dar in resurse nu este schimbat consumul. Cum procedam ?
Răspuns (27 mart 2025, 14:14):
Bună ziua! În pozițiile nr.: 18, 54, 86, 113 din Lista cu cantitățile de lucrări la obiectul: ,, Lucrări de reparație a încăperilor de la etajul IV și casa scării et.I-V în blocul de studii nr.17 a UTM din str.Mircești, 56/1, mun. Chişinău,, consumul de resurse pentru Grund beton contact este - 0,415 kg/m2 (conform normelor de calcul stabilite prin metoda de resurse.)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.