1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2025 19:52
până la 28.03.2025 15:29
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2025 15:29
până la 08.04.2025 02:29
au rămas 5 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 14 709 170 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2025, 19:52 - 28 mart 2025, 15:29
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2025, 15:29 - 8 apr 2025, 2:29

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de construcție a cantinei cu sufragerie și sala de sport, în cadrul IPLTPA „Mihail Berezovschi”, situată în mun. Chișinău, sect. Ciocana, str. Igor Vieru 17/2 (actualizarea lucrărilor rămase).

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
68535107
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2025, 19:52
Data ultimilor modificări
26 mart 2025, 15:29
Achizitii.md ID
21381662
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
2-1-5 berezovschi eef-iei-f1d.doc
Documentele la ofertă
Volumele de lucrări-forma desfășurată.
17.03.25 19:52
declaratie_ro beneficiarii efectivi(1).doc
Documentele la ofertă
-
17.03.25 19:52
2-1-4 berezovschi si.si1-f1d.doc
Documentele la ofertă
Volumele de lucrări-forma desfășurată.
17.03.25 19:52
7-1-1 berezovschi pg-f1d.doc
Documentele la ofertă
Volumele de lucrări-forma desfășurată.
17.03.25 19:52
documentația standard lucrări.docx
Documentele la ofertă
-
17.03.25 19:52
2-1-6 berezovschi ivc-f1d.doc
Documentele la ofertă
Volumele de lucrări-forma desfășurată.
17.03.25 19:52
2-1-2 berezovschi sa-f1d.doc
Documentele la ofertă
Volumele de lucrări-forma desfășurată.
17.03.25 19:52
2-1-1 berezovschi c-f1d.doc
Documentele la ofertă
Volumele de lucrări-forma desfășurată.
17.03.25 19:52
2-1-3 berezovschi rac-f1d.doc
Documentele la ofertă
Volumele de lucrări-forma desfășurată.
17.03.25 19:52
duae lucrări berezovschi.docx
Documentele la ofertă
-
26.03.25 15:29
duae lucrări berezovschi.signed.pdf duae lucrări berezovschi.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
26.03.25 15:29
anunț de participare lucrări.signed.pdf anunț de participare lucrări.signed.pdf
Documentele la ofertă
A fost modificat pct. 17, subpunctul 12, în parte ce ține de Avizul Inspecţiei de Stat în Construcţii.
26.03.25 15:29
Data:
18 mart 2025, 11:40
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Se va accepta garantia de buna executie in marime de 5% in forma de scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca comerciala ?
Răspuns (20 mart 2025, 15:00):
Bună ziua, nu se va accepta garantie de bună executie în forma de scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca comerciala. Garanția de buna executie va fi transfer la contul autorității contractante în mărime de 5% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice.
Data:
19 mart 2025, 10:19
Subiectul întrebării:
Anunț de participare!
Întrebare:
Bună ziua! Conform p.12 din anunțul de participare preconizați executarea lucrărilor în 70 zile pentru anul 2025. Vă rugăm să concretizați, se vor executa în 70 zile succesiv sau în etape, la solicitarea Dvs. pe tot parcursul anului?
Răspuns (20 mart 2025, 15:13):
Bună ziua, ținem să vă informăm că prioritar este executarea lucrărilor la etajul nr. 1 (lucrări care trebuiesc finalizate în cei mai restrânși termeni în perioada estivală max. 15.07.2025, dat fiind necesitatea stringentă de deschidere a cantinei pentru elevi), restul lucrărilor le veți efectua pe parcursul perioadei indicate în anunț. Cu privire la executarea lucrărilor succesiv sau în etape, este prematur să vă răspund la această întrebare, în măsura în care, pot interveni diverse situații (cum ar fi lipsa unor materiale de construcție pe piața RM, fără de care nu pot fi executate anumite lucrări, chestii de logistică, etc.). Pentru autoritatea contractantă important este rezultatul final, dar în parte ce ține de felul cum veți lucra, rămâne la discreția d-voastră.
Data:
20 mart 2025, 08:36
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
pct. 12 al Anuntului de participare - se solicita Avizul Inspectiei de Stat in Constructii pentru: H-frigorifice, compresoare; I - tehnologice. Întrebarea este - Lista pentru cantitatile de lucrari la prezenta procedura nu contine lucrari pentru categoria de lucrari - H-frigorifice, compresoare; I - tehnologice , pentru ce dar se solicita in aviz acest gen de lucrare sa ni prezent in Aviz? Solicitam sa excludeti aceste punct din cerintele de calificare.
Răspuns (20 mart 2025, 15:15):
Bună ziua, dat fiind complexitatea și amploarea obiectivului Vă rugăm să respectați cerințele documentației de atribuire.
Data:
25 mart 2025, 17:52
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam repetat sa excludeti din lista criteriilor obligatorii din Anunt punctul nr. 12.
Răspuns (26 mart 2025, 15:25):
Bună ziua, documentația modificată în parte ce tine de pct. 12 se anexează la procedură.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.