1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2025 16:30
până la 29.03.2025 16:42
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2025 16:42
până la 06.04.2025 17:43
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 2 468 591 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2025, 16:30 - 29 mart 2025, 16:42
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2025, 16:42 - 6 apr 2025, 17:43

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de Reparația construcției existente Casa de Cultură din s. Pitușca, r-nul Călărași

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4432, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, s.Pitușca
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasile Tataru
Telefonul de contact
068999045
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2025, 16:09
Data ultimilor modificări
25 mart 2025, 14:22
Achizitii.md ID
21381582
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202503171617_ANUNȚ DE PARTICIPARE Sectorul 3.docx
Documentele la ofertă
-
17.03.25 16:30
202503171617_caietul de sarcini Centru Cultural.signed.pdf
Specificaţie tehnică
-
17.03.25 16:30
202503171617_DUAE Centru Cultural.doc
Criterii de eligibilitate
-
17.03.25 16:30
202503171617_ds_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
17.03.25 16:30
202503171617_ANUNȚ DE PARTICIPARE Sectorul 3 (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.03.25 16:30
202503171617_caietul de sarcini Centru Cultural.docx
Specificaţie tehnică
-
17.03.25 16:30
Formular nr.1.pdf
Documentele la ofertă
Formular nr.1.pdf
28.03.25 15:28
Data:
25 mart 2025, 14:22
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcine
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (25 mart 2025, 17:17):
Drept răspuns la solicitarea dumneavăastră vă comunicăm că caietul de sarcini împreună cu Formularul de deviz n.1 Lista de cantități descifrat sunt atașate împreună. Vedeț caietul de sarcini. Mulțumim pentru interesul manifestat.
Data:
26 mart 2025, 11:43
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcine
Întrebare:
Bună ziua, încărcați vă rog lista cu cantități de lucrări (Formularul 1, desfășurat)
Răspuns (27 mart 2025, 16:42):
Cu scuzele de rigoare gasiti atasat formularul detaliat.
Data:
26 mart 2025, 11:46
Subiectul întrebării:
Desfasurarea
Întrebare:
Buna ziua, solicitam sa publicati formularul desfasurat cu resurse al caietului de sarcini, multumim anticipat
Răspuns (27 mart 2025, 16:42):
Au fost opareate modificarile de rigoare. Ne cerem scuze pentru incomoditate.
Data:
26 mart 2025, 11:58
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
In conformitate cu legislatia in vigoare pentru a evita orice interpretari in componenta de resurse folosite de fiecare participant va rugam sa prezentati Forma desfasurata a caeitului de sarcini (F5) sau Forma 1 desfasurata
Răspuns (27 mart 2025, 16:42):
Cu scuzele de rigoare gasiti atasat formularul detaliat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.