Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21380640
1
Perioada de actualizare
de la
31.03.2025 15:02
până la 10.04.2025 13:00
până la 10.04.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.04.2025 13:00
până la 21.04.2025 15:00
până la 21.04.2025 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
7 475 833,18 MDL
Perioada clarificărilor:
31 mart 2025, 15:02 - 10 apr 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 apr 2025, 13:00 - 21 apr 2025, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația curent a drumurilor locale de interes raional cu îmbrăcăminte din pămînt, macadam din r. Căușeni pentru anul 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Consiliul raional Căușeni
Telefonul de contact
024323088
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2025, 15:02
Data ultimilor modificări
31 mart 2025, 21:38
Achizitii.md ID
21380640
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_întreținerea drumurilor 2025.semnat.pdf
anunt_de_participare_întreținerea drumurilor 2025.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
31.03.25 15:02
Data:
31 mart 2025, 21:38
Subiectul întrebării:
garantie
Întrebare:
lucrari de intretinere si cereti 3 ani de garantie, e cam prea mult, in baza la ce solicitati asa garantie? modificati va rog minim 1 an, ms
Răspuns (10 apr 2025, 09:53):
Sunt lucrări de reparație și întreținere, decizia grupului de lucru de a solicita garanția de bună execuție pe un termen de 3 ani, pentru a asigura executarea eficientă a lucrărilor, de către câștigătorul licitației.
Data:
1 apr 2025, 09:24
Subiectul întrebării:
Locații
Întrebare:
Indicații vă rog Pichetele, Km sau locurile detaliat, adresa, nu doar denumirea drumului.
Răspuns (2 apr 2025, 14:59):
În legătură cu faptul, că de la momentul efectuării vizitii în teritoriu, de către Comisia raională privind aprecierea volumului de lucrări. incluse în Programul de întreținere, reparație și administrare a drumurilor publice locale de interes raional pentru anul 2025, constituită prin Dispoziția președintelui raionului Căușeninr. 136-a din 17.10.2024, în perioada octombrie-noiembrie 2024 și aprobarea listei defectelor, după sezonul de iarnă situația s-a modificat.
Astfel, în momentul transmiterii șantierului în lucru câștigătorului licitației (antreprenorului) în baza procesului verbal, vor fi stabilite în comun acord selectiv locurile detaliate care vor fi supuse reparației.
Data:
2 apr 2025, 16:16
Subiectul întrebării:
Volume de lucrări detaliate
Întrebare:
Dacă lista defectelor s-a modificat, de ce petreceți achiziția mai departe și mergeți intenționat la modificări și trucări de volume? Despre modificările descrise de Dumneavoastră știe doar SA Drumuri Căușeni?
Răspuns (3 apr 2025, 08:10):
Volumul de lucrări nu este modificat, citiți mai atent raspunsul de mai sus. Toata activitatea grupului de lucru este absolut transparentă.
Data:
7 apr 2025, 10:05
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Stimata AC, precizati va rog daca e posibil ca Garantia pentru oferta sa fie constituita sub forma de transfer bancar, totodată va rugam respectuos sa publicati rechizitele bancare. Multumesc Anticipat!
Răspuns (10 apr 2025, 09:40):
Conform anunțului de participare, Oferta va fi însoțită de o Garanție pentru ofertă, (emisă de o bancă comercială) Scrisoare de garantie bancara, Anexa nr.9 din Documentația Standard, care este obligatorie pentru toți candidații doritorii de a participa la licitație.
Data:
8 apr 2025, 11:40
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Referitor la cerința privind experiența similară în domeniul de activitate aferent obiectului contractului (minimum 5 ani), vă rugăm să clarificați fundamentul legal al acestei cerințe, având în vedere că, potrivit art. 22 alin. (2) lit. a) din Legea achizițiilor publice, autoritatea contractantă poate solicita o listă a principalelor servicii similare prestate în ultimii 3 ani. În acest sens, vă rugăm să precizați dacă se poate considera îndeplinită cerința privind experiența și prin demonstrarea prestării de servicii relevante în ultimii 3 ani, conform prevederilor legale?
Răspuns (10 apr 2025, 09:33):
Legea 131/2015 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, alin. (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele:
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK