1
Perioada de actualizare
de la 13.03.2025 08:17
până la 28.03.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2025 09:00
până la 11.04.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 7 486 632 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2025, 8:17 - 28 mart 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2025, 9:00 - 11 apr 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a gropilor prin injectare, a străzilor din municipiul Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Seu
Telefonul de contact
022204677
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2025, 8:14
Data ultimilor modificări
13 mart 2025, 11:18
Valoarea estimată (fără TVA)
7 486 632 MDL
Achizitii.md ID
21379044
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Durata contractului
15 apr 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
anunț participare injectare 2025.semnat.pdf anunț participare injectare 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
13.03.25 11:18
Documentele lotului
documentatia_standard injectare 2025.semnat.pdf
-
13.03.25 11:18
anunț participare injectare 2025.semnat.pdf
-
13.03.25 11:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Marca ASC

Preţul ofertei: 7 410 214,41 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări