Achiziţie publică
21377961
Ceai negru
1
Perioada de actualizare
de la 11.03.2025 15:16
până la 21.03.2025 15:30
până la 21.03.2025 15:30
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2025 15:30
până la 26.03.2025 16:30
până la 26.03.2025 16:30
3
Licitaţie
27.03.2025 11:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
14 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 mart 2025, 15:16 - 21 mart 2025, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor:
21 mart 2025, 15:30 - 26 mart 2025, 16:30
Începutul licitației:
27 mart 2025, 11:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ceai negru ambalat individual a cîte 2 gr. pliculețul și fiecare pliculeț de ceai este ambalat individual în folie protectoare.
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.867/2023 și HG nr.206/2009 punct 32.
Ambalaj: cutii de pînă la 100 gr.
Termenul de valabilitate al produsului: minim 12 luni din data livrării.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se prezentă pentru fiecare partidă: certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampila umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor Art.131, al.(2), (5), (6), (61) din Legea nr. 306 din 30.11.2018 pentru produsele din import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chișinău, în perioada mai – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar AN (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.867/2023 și HG nr.206/2009 punct 32.
Ambalaj: cutii de pînă la 100 gr.
Termenul de valabilitate al produsului: minim 12 luni din data livrării.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se prezentă pentru fiecare partidă: certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampila umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor Art.131, al.(2), (5), (6), (61) din Legea nr. 306 din 30.11.2018 pentru produsele din import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana mun. Chișinău, în perioada mai – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar AN (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2025, 14:59
Data ultimilor modificări
11 mart 2025, 15:16
Valoarea estimată (fără TVA)
14 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
56 MDL
Achizitii.md ID
21377961
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V.Lupu 37
Durata contractului
11 apr 2025 03:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
11.03.25 15:16
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
11.03.25 15:16
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK