1
Perioada de actualizare
de la 11.03.2025 09:44
până la 21.03.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2025 09:00
până la 31.03.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 925 120 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2025, 9:44 - 21 mart 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2025, 9:00 - 31 mart 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia si modernizarea drumurilor locale a comunei Lapusna, Hincesti prin pavarea trotuarelor.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3431, MOLDOVA, Hînceşti, s.Lăpuşna, LAPUSNA
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viktoriia Vyntuliak
Telefonul de contact
06797479772
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2025, 9:44
Data ultimilor modificări
14 mart 2025, 12:18
Achizitii.md ID
21377508
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_pavaj lapusna hincesti.doc
Documentele la ofertă
DUAE
11.03.25 09:44
anunt participare pavaj lapusna.pdf anunt participare pavaj lapusna.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT
11.03.25 09:44
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standart
11.03.25 09:44
caiet desfasurat 1.signed.pdf caiet desfasurat 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
1
14.03.25 12:18
caiet desfasurat 2.signed.pdf caiet desfasurat 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet desfasurat 2
14.03.25 12:18
caiet desfasurat 1.signed.pdf caiet desfasurat 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet desfasurat 1.
14.03.25 12:18
caiet desfasurat 2.signed.pdf caiet desfasurat 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
2
14.03.25 12:18
caiet desfasurat 3.signed.pdf caiet desfasurat 3.signed.pdf
Documentele la ofertă
3
14.03.25 12:18
caiet desfasurat 3.signed.pdf caiet desfasurat 3.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet desfasurat 3
14.03.25 12:18
Data:
11 mart 2025, 10:57
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua, - atasati caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse - garantia de buna executie va fi posibila si sub forma de retineri succesive din suma facturilor fiscale ? Multumesc anticipat!
Răspuns (11 mart 2025, 11:51):
Buna ziua! Caietul de sarcini desfasurat adaugam. Garantia de buna executie prin transfer la contul Beneficiarului. Multumesc
Data:
13 mart 2025, 14:08
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini clarificari
Întrebare:
Buna ziua, se cere pavaje de 4 cm pentru toate 3 loturi???
Răspuns (14 mart 2025, 12:22):
Buna ziua! 2 sectoare -4 cm, 1 sector - 6cm. Verificati caietul de sarcini modificat, multumesc!
Data:
13 mart 2025, 14:46
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini clarificari2
Întrebare:
In toate 3 caiete de sarcini la poz.9 (DE10C) difera marimile la borduri cu cele de la resurse, concretizati care totusi sunt marimile pentru fiecare in parte! Lotul 1- borduri 100*20*8, in resurde scrie 100*40*20 Lotul 2- borduri 100*30*15, in resurse scrie 100*30*20 Lotul 3- borduri 100*30*15, in resurse scrie 100*30*20
Răspuns (14 mart 2025, 12:23):
Buna ziua! Verificati caietul de sarcini desfasurat cu modificari, multumesc mult!
Data:
17 mart 2025, 15:16
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Buna ziua, referitor la confirmarea vizitei este posibil de depus o declaratie in forma libera ca ne obligam sa executam conform caietului de sarcini?
Răspuns (18 mart 2025, 14:08):
Buna ziua! Confirmarea vizitei este obligatoriu de la Primărie cu semnătura primarului și ștampila Primariei, multumesc!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.