1
Perioada de actualizare
de la 06.03.2025 18:15
până la 16.03.2025 08:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 16.03.2025 08:00
până la 04.04.2025 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 8 358 375,01 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mart 2025, 18:15 - 16 mart 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mart 2025, 8:00 - 4 apr 2025, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Zglavoc
Telefonul de contact
068240107
Datele achizitiei
Data publicării
6 mart 2025, 18:15
Data ultimilor modificări
12 mart 2025, 11:16
Achizitii.md ID
21376091
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (12).docx
Documentele la ofertă
-
6.03.25 18:15
duae_ro_0 (5).doc
Documentele la ofertă
-
6.03.25 18:15
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
-
6.03.25 18:15
anunt_de_participare_.semnat (3).pdf anunt_de_participare_.semnat (3).pdf
Documentele la ofertă
-
7.03.25 10:37
renovare curti buiucani.pdf renovare curti buiucani.pdf
Documentele la ofertă
-
12.03.25 11:16
Data:
6 mart 2025, 20:13
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Bună ziua. Conform anunțului de participare solicitati prezentarea unui contract executat in ultimii 3 ani. Cadrul legal spune expres cum se demonstrează experienta. Respectiv termenul este de 5 ani si totodata se ofera alternativa pentru a prezenta contractele executate in ultimul an de activitate, ori valoarea cumulativa a acestora sa fie egala cu suma ofertei? Putem intelege ca ati comis o omitere si evaluarea oferteleor se va efectua conform cadrului legal? Sau solicitarea este stricta conform anuntului de participare si contrar cadrului legal?
Răspuns (7 mart 2025, 10:36):
Bună ziua, modificat
Data:
12 mart 2025, 10:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (12 mart 2025, 11:17):
Bună ziua! Plasat
Data:
12 mart 2025, 15:56
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Stimată AC în anunțul de participare d-ră solicitați participarea la procedura de achiziție privind Reparații curente a curților de bloc în sectorul Buiucani, municipiul Chișinău, Cod CPV 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice (Tipul contractului - Lucrări). DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări este conform ordinului ministrului finanțelor nr. 69 din 07.05.2021, iar documentele care le solicitați d-ră conform documentației standart sunt pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii conform ordinului ministrului finanțelor nr. 115 din 15.09.2021. Cum să procedăm? Multumesc.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.