1
Perioada de actualizare
de la 04.03.2025 15:13
până la 14.03.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.03.2025 16:00
până la 20.03.2025 16:00
3
Licitaţie
de la 21.03.2025 08:00
până la 21.03.2025 13:42
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 482 282,08 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2025, 15:13 - 14 mart 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mart 2025, 16:00 - 20 mart 2025, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea Reagenților și Consumabilelor de laborator (Necesar suplimentar) conform necesităților IMSP – Beneficiare pentru anul 2025

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2025, 15:13
Data ultimilor modificări
5 mart 2025, 8:34
Achizitii.md ID
21374737
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
lista de distribuție 04.03.2025.xlsx
Documentele la ofertă
-
4.03.25 15:13
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
4.03.25 15:13
formularele 04.03.2025.xlsx
Documentele la ofertă
-
4.03.25 15:13
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
4.03.25 15:13
contract nou.docx
Documentele la ofertă
-
4.03.25 15:13
Data:
5 mart 2025, 08:34
Subiectul întrebării:
Lotul 17-18
Întrebare:
Bună ziua! Vă rugăm să revizuiți sumele pentru lotul 17-18.Ați avut informația despre prețul pe piața - ocds-b3wdp1-MD-1738065034633, n-ați făcut analiza. Vă atenționăm că loturile acestea inca o data vor fi anulate.
Răspuns (13 mart 2025, 13:52):
Bună ziua. Dacă procedura de achiziție a fost publicată, autoritatea contractantă este în imposibilitate să opereze modificări la nivelul sumelor alocate, din motive tehnice are platforme.
Data:
5 mart 2025, 08:37
Subiectul întrebării:
Organizare și pregatire achizițiilor
Întrebare:
Bună ziua! Fiecare nouă licitație suplimentară implică un nou contract, în care nu sunt interesați nici operatorii economici, nici CAPCS, ceea ce duce la un volum mare de muncă. De asemenea, atât de multe licitații crează confuzii pentru ambiile părți, de reținut - licitații REPETATE, REPETATE 2, LISTE SUPLIMENTARE, NECESARUL SIPLIMENTAR și așa mai departe. Respectuos solicităm revizuirea organizării licitațiilor pentru a nu extinde lista de licitații inutile. Vă mulțumim anticipat!
Răspuns (13 mart 2025, 14:03):
Bună ziua. Licitațiile suplimentare sau repetate, se publică urmare a neatribuirii loturilor în cadrul procedurilor de bază și/sau solicitărilor suplimentare din partea instituțiilor medico-sanitare publice. În cazul în care IMSP ar demara individual procedurile suplimentare, aceasta nu ar reduce din numărul de proceduri de achiziție adresate operatorilor economici.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.