Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
04.03.2025 11:02
până la 10.03.2025 10:00
până la 10.03.2025 10:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
10.03.2025 10:00
până la 17.03.2025 10:00
până la 17.03.2025 10:00
3
Licitaţie
18.03.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
329 166,66 MDL
Perioada clarificărilor:
4 mart 2025, 11:02 - 10 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 mart 2025, 10:00 - 17 mart 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Set de calculatoare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Crăciun
Telefonul de contact
+37367770029
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2025, 10:45
Data ultimilor modificări
4 mart 2025, 14:50
Achizitii.md ID
21374369
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare COP_Tehnica de calcul 2025.signed.signed (1).signed.signed
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
4.03.25 11:02
Data:
4 mart 2025, 14:50
Subiectul întrebării:
Loturi/Brand Name International
Întrebare:
Buna ziua
Rugam de a delimita bunurile solicitate in loturi separate.
Fiind toate bunurile intr-un singur lot nu ofera posibilitatea tuturor agentilor economici de participa la aceasta procedura de achiztie, facilitind doar un producator.
Rugam de a enunta ca in documentele de calificare bunurile sa fie de Brand Name: International (pentru
o siguranta a bunurilor ofertate).
Din motivul ca nu este Brand Name international tot faciliteaza doar un agent economic si anume BTS PRO
Răspuns (5 mart 2025, 13:01):
Vă mulțumim pentru clarificările oferite. Așa cum am menționat anterior, specificațiile acestui concurs au fost agreate cu departamentul eGov, iar ținând cont de experiența noastră, nu a existat niciodată un impediment de a oferta întregul set solicitat. De asemenea, menționăm că nu s-a solicitat ca toate produsele să fie din același brand,
iar această abordare permite facilitarea participării mai multor producători.
Referitor la solicitarea dumneavoastră de a enunța bunurile ca fiind de „Brand Name: International”, considerăm că această cerință ar putea reduce numărul de participanți, favorizând, în mod nedorit, un singur producător. De asemenea, trebuie subliniat faptul că siguranța bunurilor nu depinde exclusiv de brandul internațional, având în
vedere că componentele unui PC de brand pot proveni de la diferiți furnizori. În plus, pentru a garanta suportul tehnic și siguranța pe durata perioadei de garanție, este solicitat ca furnizorul să dețină un service centru autorizat.
Data:
4 mart 2025, 16:21
Subiectul întrebării:
Certificare
Întrebare:
Vă rugăm să confirmați că cerințele tehnice au fost convenite cu departamentul eGov relevant. De asemenea, vă rugăm să clarificați ce nivel de certificare trebuie să îndeplinească calculatoarele în ceea ce privește eficiența energetică (Energy Star, Epeat etc.).
Răspuns (5 mart 2025, 13:00):
Vă mulțumim pentru solicitare. Dorim să vă confirmăm că cerințele tehnice au fost convenite cu departamentul eGov, în conformitate cu procedura standard privind achizițiile publice.
Referitor la eficiența energetică, menționăm că aceasta nu a fost specificată în solicitare, deoarece acest indice poate fi relevant în principal pentru brandurile de calculatoare, iar acest aspect nu a fost menționat explicit în documentația de achiziție.
Data:
5 mart 2025, 14:28
Subiectul întrebării:
Răspuns din 05.03.25 - 13:01
Întrebare:
Bună ziua, vă rog să-mi spuneți, noi înțeles corect că statutul de „centru de service autorizat” presupune
1. disponibilitatea unui anumit număr de ingineri certificați de producătorul echipamentului oferit și care dețin certificatele relevante
2. capacitatea de a comanda piese de schimb de la producătorul echipamentului, asigurând garanția acestuia și servicii post-garanție
3. disponibilitatea informațiilor pe site-ul oficial al producătorului echipamentului cu privire la centrul de service autorizat de pe teritoriul Republicii Moldova
Răspuns (6 mart 2025, 10:58):
Vă mulțumim pentru solicitare și pentru clarificările oferite.
Referitor la punctul 1, dorim să vă informăm că nu putem impune cerința unui număr specific de ingineri, ci doar certificarea acestora ar fi relevantă pentru a asigura competența necesară în prestarea serviciilor de întreținere și reparații.
În ceea ce privește punctul 2, este evident că centrul de service autorizat trebuie să aibă capacitatea de a rezolva orice incident legat de garanție, iar serviciile post-garanție sunt, de regulă, prestate contra cost, rămânând la discreția autorității contractante.
Referitor la punctul 3, din propria experiență, știm că nu toți producătorii publică informațiile referitoare la centrele de service autorizate pe site-ul lor oficial. Totuși, aceste informații pot fi obținute printr-o adresă directă către departamentul de suport pentru clienți (Customer Support).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK