1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2025 09:37
până la 10.03.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.03.2025 11:00
până la 13.03.2025 11:00
3
Licitaţie
de la 14.03.2025 11:14
până la 14.03.2025 11:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 750 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2025, 9:37 - 10 mart 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mart 2025, 11:00 - 13 mart 2025, 11:00
Începutul licitației: 14 mart 2025, 11:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

ceapă- bulbi fără vătămări produse de frig sau dăunători, suficient de uscați, fără semne de încolțire, cu D-egal sau mai mare de 50 mm., în corespundere cu Hotărîre Guvernului nr. 929 din 31.12.2009, livrare- 1 dată/săptămînă, la comanda beneficiarului prin intermediu poștei electronice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3110, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, strada Iurie Gagarin nr. 114
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vieru Vitalie
Telefonul de contact
69041499
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2025, 8:17
Data ultimilor modificări
3 mart 2025, 9:37
Valoarea estimată (fără TVA)
5 750 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
23 MDL
Achizitii.md ID
21373770
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3110, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, strada Iurie Gagarin nr. 114
Durata contractului
1 apr 2025 08:00 - 29 iun 2025 09:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
ceapă CPV: 03221113-1 - Ceapă
Cantitatea: 1150.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae word.doc
Documentele la ofertă
-duae
3.03.25 09:37
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-declarație
3.03.25 09:37
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sija-Prim SRL

Preţul ofertei: 6 267,50 MDL
Statut: în aşteptare
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 6 279 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S.R.L. ARENA FRUCT

Preţul ofertei: 9 418,50 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări