Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
27.02.2025 16:45
până la 10.03.2025 13:00
până la 10.03.2025 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.03.2025 13:00
până la 20.03.2025 13:00
până la 20.03.2025 13:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
440 000 MDL
Perioada clarificărilor:
27 febr 2025, 16:45 - 10 mart 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 mart 2025, 13:00 - 20 mart 2025, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor de restaurare a clădirii administrative cu nr. cadastral 0100520074.01. – sediul Oficiului Avocatului Poporului din str. Sfatul Țării nr. 16, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 febr 2025, 16:45
Data ultimilor modificări
27 febr 2025, 23:55
Achizitii.md ID
21373104
MTender ID
CPV
71240000-2 - Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor
Buget: 440000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare imobil.semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.pdf
anunt de participare imobil.semnat.semnat.semnat.semnat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.02.25 16:45
caiet de sarcini.semnat .semnat.semnat.semnat.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat .semnat.semnat.semnat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
27.02.25 16:45
Data:
27 febr 2025, 23:55
Subiectul întrebării:
Atestare profesională
Întrebare:
Bună ziua
Avînd în vedere faptul că obiectul este monument istoric, solicităm respectuos înlocuirea atestării din Construcții Civile, Industriale și Agrozootehnice în ,,Intervenții asupra bunurilor de patrimoniu cultural construit:conservare, restaurare, consolidare, reabilitare. Totodată tindem să menționăm că începînd cu data de 30.01.2025 a intrat în vigoare CUC și prin urmare documentația plasată în anunț necesită a fi ajustată la zi. Vă mulțumim pentru înțelegere
Răspuns (28 febr 2025, 15:47):
bună ziua !
1. la solicitarea dvs de a modifica documentația prin înlocuirea atestării din Construcții Civile, Industriale și Agrozootehnice în ,,Intervenții asupra bunurilor de patrimoniu cultural construit:conservare, restaurare, consolidare, reabilitare, vă comunicăm că conform cadrului normativ național persoanele atestate până la intrarea în vigoare a noilor prevederi vor exercita sarcinile conform atestării până la expirarea termenului de valabilitate a certificatului de atestare.
respectiv, pentru a nu îngrădi dreptul persoanelor care au certificate valabile emise anterior și a asigura o competiție de concurs cât mai largă, grupul de lucru decide de a nu opera modificări la documentația de atribuire.
în același timp, grupul de lucru va lua în considerație și ofertele care vor prezenta certificate noi cu atestarea „Intervenții asupra bunurilor de patrimoniu cultural construit:conservare, restaurare, consolidare, reabilitare”.
Mai mult decât atât, conform conform documentației de atribuire, operatorul economic trebuie să aibă o formă juridică de constituire, respectiv contractul nu se va semna cu un eventual diriginte de șantier dar cu o entitate / firmă care va avea obligația să asigure ca dirigintele de șantiet să aibă calificarea profesională necesară specificului obiectului pe tot parcursul contractului.
2. Referitor la sugestia de a modifica documentația în urma intrării în vigoare a noului CUC, vă informăm că în titlul documentației, caietului de sarcini este menționat că este vorba de diriginte de șantier (ex -responsabil tehnic), pentru claritate, accesibilitate este inclus și în paranteze ex - responsabil tehnic.
Mai jos găsiți linkul cu informația oficială care confirmă cele relatate:
https://servicii.gov.md/ro/service/012000238
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK