1
Perioada de actualizare
de la 26.02.2025 14:04
până la 03.03.2025 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.03.2025 14:30
până la 06.03.2025 14:30
3
Licitaţie
07.03.2025 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 febr 2025, 14:04 - 3 mart 2025, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mart 2025, 14:30 - 6 mart 2025, 14:30
Începutul licitației: 7 mart 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Înlăturarea defectelor:
1.Canalul de lucru perforat;
2. Dirijarea mecanica al capului distal;
3.Camera pierde periodic imaginea

Garanție minim 6 luni pentru servicii și piesele schimbate.
Să se prezinte certificatul de autorizare pentru execuția lucrărilor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2025, 13:31
Data ultimilor modificări
26 febr 2025, 14:04
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21372108
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
17 mart 2025 13:35 - 30 dec 2025 14:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1. Reparația videogastroscop Olympus GIF-H190-Înlăturarea defectelor: 1.Canalul de lucru perforat; 2. Dirijarea mecanica al capului distal; 3.Camera pierde periodic imaginea Garanție minim 6 luni pentru servicii și piesele schimbate. Să se prezinte certificatul de autorizare pentru execuția lucrărilor. CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Criterii de eligibilitate
documentația standard
26.02.25 14:04
duae.doc
Criterii de eligibilitate
duae
26.02.25 14:04
anunt de participare semnat.pdf anunt de participare semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare semnat
26.02.25 14:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 290 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări