1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2025 11:51
până la 27.02.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.02.2025 11:00
până la 03.03.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 25 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2025, 11:51 - 27 febr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 febr 2025, 11:00 - 3 mart 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționare a hârtiei A4 pentru necesitățile CNPF

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Sușco
Telefonul de contact
+373 22859466
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2025, 11:51
Data ultimilor modificări
25 febr 2025, 11:51
Achizitii.md ID
21371242
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
2.invitație de participare.pdf 2.invitație de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
25.02.25 11:51
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.