1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2025 18:04
până la 06.03.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.03.2025 10:00
până la 23.04.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 579 616 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2025, 18:04 - 6 mart 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mart 2025, 10:00 - 23 apr 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigurarea cu computere, tehnică de calcul și tehnică de birou pentru activitatea întreprinderilor de distribuție a gazelor naturale, pe întreg teritoriul Republicii Moldova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Albisoara nr.38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lisa Ion
Telefonul de contact
+37322578702
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
25 febr 2025, 8:39
Valoarea estimată (fără TVA)
3 579 616 MDL
Achizitii.md ID
21370890
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chisinau
Durata contractului
7 apr 2025 03:00 - 9 iun 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea computerelor și tehnicii de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 255.0
Unități de măsură: Bucata
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
05 Documentație de atribuire Computere 2025 fin SIA RSAP
Specificaţie tehnică
Documentatie de atribuire
24.02.25 18:04
04 Anunt de participare Computere 2025 SIA RSAP
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
24.02.25 18:04
05 Documentație de atribuire Computere 2025 fin SIA RSAP
Specificaţie tehnică
Documentatie de atribuire
24.02.25 18:04
04 Anunt de participare Computere 2025 SIA RSAP
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
24.02.25 18:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 3 499 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Tehno

Preţul ofertei: 3 717 710 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Achizitionarea computerelor și tehnicii de birou
Data:
25 febr 2025, 08:39
Subiectul întrebării:
Divizare pe loturi conform categoriei.
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa divizati achizitia pe loturi in conformitate cu specificul bunurilor. Adica lot de calculatoare si laptopuri separate de imprimante si de asemena de servere. asta ar permite asigurarea unui numar de oferte mai mare si respectarea de chelltuire a banilor publici in mod eficient.
Răspuns (27 febr 2025, 17:10):
Conform prevederile art. 56 alin. (1) din Legea nr. 74/2020 - entitatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziții/acordurilor-cadru și, în acest caz, de a stabili dimensiunea și obiectul loturilor, cu condiția includerii acestor informații în documentația de atribuire. Este de menționat că entitatea contractantă dispune de un drept expres prevăzut de legislație de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor în cadrul unei proceduri de achiziție, nefiind obligată să justifice decizia de a nu atribui contractul pe loturi.
Achizitionarea computerelor și tehnicii de birou
Data:
25 febr 2025, 08:41
Subiectul întrebării:
Clarificare COD CPV
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa clarificate de ce a fost utilizat pentru achizite acest cod CPV CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului, care indica clar ca trebuie folosit doar in cazurile in care achizitia nu include (Computerelor, a imprimantelor)?
Răspuns (27 febr 2025, 17:10):
Platforma publică permite plasarea doar a unui cod general CPV. Ofertați bunuri care să corespundă specificațiilor tehnice indicate în documentația de atribuire. Denumirea indicate în denumire este o greșeală autotamtă, totodată în documentația de atribuire este indicat: ”* Modele indicate poartă caracter de informație – ”sau echivalent” – important să coincidă toți parametrii tehnici.”. Vor fi examinate și alte modele și producători – în rapoort cu parametrii și cerințele tehnice.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări