Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21370599
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
1
Perioada de actualizare
de la
24.02.2025 14:33
până la 06.03.2025 12:00
până la 06.03.2025 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
06.03.2025 12:00
până la 26.03.2025 12:00
până la 26.03.2025 12:00
au rămas 19 zile
3
Licitaţie
27.03.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
1 390 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 febr 2025, 14:33 - 6 mart 2025, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 mart 2025, 12:00 - 26 mart 2025, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)”
(modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2025, 14:33
Data ultimilor modificări
27 febr 2025, 9:52
Achizitii.md ID
21370599
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_servicii de mentananță sime_2025_07.02.2025.semnat.pdf
duae_servicii de mentananță sime_2025_07.02.2025.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
DUAE
24.02.25 14:33
anunț de participare_servicii de mentenanță sime_2025_07.02.2025.semnat.pdf
anunț de participare_servicii de mentenanță sime_2025_07.02.2025.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
24.02.25 14:33
ds_bunuri_servicii_servicii mentenanță sime_2025_10_02_2025.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.02.25 14:33
ds_bunuri_servicii_servicii mentenanță sime_2025_10_02_2025.semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_servicii mentenanță sime_2025_10_02_2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.02.25 14:33
caiet de sarcini_ctice_servicii de mentenanță_sime_2025 final 10.02.2025_scan.pdf
caiet de sarcini_ctice_servicii de mentenanță_sime_2025 final 10.02.2025_scan.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
24.02.25 14:33
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Data:
27 febr 2025, 09:52
Subiectul întrebării:
Clarificare la Cerința ” Servicii aferente mentenantei adaptive - Furnizorul va asigura adaptarea și perfecjionarea sistemului conform cerintelor prezentate de Beneficiar și agreate cu Furnizorul. Echipa de mentenanja va analiza fiecare solicitare de modificare - adaptare și va propune solutii de implementare/ajustare a aplicației in timp util.”
Întrebare:
Întrebare:
1. Care sunt limitele și restricțiile specifice pentru lucrările de mentenanță adaptivă în cadrul acestui contract?
2. Există termene limită stricte pentru finalizarea modificărilor solicitate?
3. Este prevăzut un număr maxim de ore de lucru pentru ajustările solicitate, cum sunt gestionate situațiile în care este necesar un efort suplimentar pentru finalizarea unei modificări? Există un mecanism de aprobare pentru orele suplimentare?
4. În cazul în care un contract expiră, iar o parte din lucrările convenite nu sunt finalizate, care este procedura urmată? Se prelungește contractul, se transferă lucrările rămase către un nou contract sau există alte soluții propuse?
Răspuns (27 febr 2025, 15:39):
1. Toate lucrările sunt enumerate în Caietul de sarcini din setul de documente. Cerința principală este calitatea lucrărilor. Cerințe și limite specifice nu sunt.
2. Termenii de realizare sunt indicate în lista lucrărilor din punctul 6 din Caietul de sarcini.
3. Volumul de lucru total este indicat în Anunțul de participare punctul 8, sub. 1.2 Repartizarea orelor pe sarcini diferite depinde de competența companiei prestator. Volumul suplimentar de lucru de cel indicat în afara Caietului de sarcini nu este prevăzut.
4. Din răspunsul precedent este clar că nu este necesar nici un mecanism de aprobare a orelor suplimentare.
5. Prelungirea contractului nu este presupusă. Toate lucrările trebuie finalizate în termen, în caz contrar achitarea nu se face.
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Data:
27 febr 2025, 09:53
Subiectul întrebării:
Clarificare la Cerința ”7.4. Reguli privind prestarea serviciilor de dezvoltare”
Întrebare:
Întrebare:
Rugăm să ne precizați modalitatea de plată pentru aceste servicii: vor fi plătite din abonamentul lunar, pe bază de număr de oameni/ore sau separat, ca serviciu suplimentar?
Răspuns (27 febr 2025, 15:40):
Achitarea serviciilor va fi efectuată trimestrial în baza raportului prezentat de prestatorul serviciilor și verificării calității lucrărilor efectuate.
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Data:
27 febr 2025, 09:54
Subiectul întrebării:
Clarificare la Cerința ” 5.3. Stiva tchnologica a modulelor informationale pentru mentenanta Baza de date: Oracle Database Standard Edition 2, versiunea 19C; Limbajele SQL, PL/SQL, Javascript. C#;”
Întrebare:
Întrebare:
Unde si pentru ce se foloseste C# in cadrul sistemului?
Răspuns (27 febr 2025, 15:40):
Este utilizat pentru partea clientului a modulului eAdmitere în învățământul profesional tehnic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK