1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2025 11:36
până la 01.03.2025 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.03.2025 09:30
până la 06.03.2025 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 291 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2025, 11:36 - 1 mart 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2025, 9:30 - 6 mart 2025, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Semifabricate. Placinte crud congelate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2025, 11:26
Data ultimilor modificări
20 febr 2025, 9:10
Valoarea estimată (fără TVA)
291 000 MDL
Achizitii.md ID
21367679
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
10 mart 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2.1. Placinte din aluat crud ,congelate 180-200 gr în asortiment cu umplutură de: brinza,carne de pasare,vișina. Forma -melc, ambalate separat,pelicula,cutie carton CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
2.2. Placinte din aluat crud congelate 180-200 gr. în asortiment cu umplutură de : cartofi,varza,mere,bostan,Forma -melc, ambalate separat,pelicula,cutie carton CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
2. ds_produse alimentare cantina.docx
Specificaţie tehnică
-
19.02.25 11:36
3.duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
19.02.25 11:36
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
20.02.25 09:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 314 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări