1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2025 09:59
până la 20.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2025 10:00
până la 25.02.2025 10:00
3
Licitaţie
26.02.2025 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 12 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2025, 9:59 - 20 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2025, 10:00 - 25 febr 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie format A4, fabricată în proporție de 100% din fibre de hârtie recuperate sau pe bază de fibre virgine provenite din surse recoltate legal și/sau durabil (care conțin de asemenea un procent de fibre recuperate);
- minim Clasa C; - culoarea – albă; - gramaj - minim 80+/- 0,6 g/mp;
- grosime – minim 104 microni;
- nuanță albă – nu mai puțin de 147% după ISO 11475;
- fără praf electrostatic;
- Albeața hârtiei CIE, % 146
- 500 bucăți ( a câte 5 pachete în cutie, (1 pachet – 500 file)).

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str. Chișinăului, 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Pîslari
Telefonul de contact
068797513
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2025, 9:59
Data ultimilor modificări
19 febr 2025, 9:59
Achizitii.md ID
21367534
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexe.docx
Documentele la ofertă
-
19.02.25 09:59
anunt de participare foi a4.pdf anunt de participare foi a4.pdf
Documentele la ofertă
-
19.02.25 09:59
oferta .docx
Documentele la ofertă
-
19.02.25 09:59
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.