1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2025 09:59
până la 20.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2025 10:00
până la 25.02.2025 10:00
3
Licitaţie
26.02.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 12 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2025, 9:59 - 20 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2025, 10:00 - 25 febr 2025, 10:00
Începutul licitației: 26 febr 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie format A4, fabricată în proporție de 100% din fibre de hârtie recuperate sau pe bază de fibre virgine provenite din surse recoltate legal și/sau durabil (care conțin de asemenea un procent de fibre recuperate);
- minim Clasa C; - culoarea – albă; - gramaj - minim 80+/- 0,6 g/mp;
- grosime – minim 104 microni;
- nuanță albă – nu mai puțin de 147% după ISO 11475;
- fără praf electrostatic;
- Albeața hârtiei CIE, % 146
- 500 bucăți ( a câte 5 pachete în cutie, (1 pachet – 500 file)).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str. Chișinăului, 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Pîslari
Telefonul de contact
068797513
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2025, 9:52
Data ultimilor modificări
19 febr 2025, 9:59
Valoarea estimată (fără TVA)
12 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
125 MDL
Achizitii.md ID
21367534
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str. Chișinăului, 44
Durata contractului
27 febr 2025 09:56 - 31 dec 2025 09:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
hârtie ecologică pentru imprimantă format A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe.docx
Documentele la ofertă
-
19.02.25 09:59
anunt de participare foi a4.pdf anunt de participare foi a4.pdf
Documentele la ofertă
-
19.02.25 09:59
oferta .docx
Documentele la ofertă
-
19.02.25 09:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 9 865 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A fost singurul participant și a oferit prețul cel mai convinabil.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări