Achiziţie publică
21367070
Ulei de floarea -soarelui
1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2025 14:23
până la 23.02.2025 15:00
până la 23.02.2025 15:00
au rămas 19 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 23.02.2025 15:00
până la 27.02.2025 15:00
până la 27.02.2025 15:00
3
Licitaţie
28.02.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
675 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 febr 2025, 14:23 - 23 febr 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 febr 2025, 15:00 - 27 febr 2025, 15:00
Începutul licitației:
28 febr 2025, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ulei de floarea-soarelui rafinat deodorizat - cu gust de ulei fără individualitate, fără miros
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.196/2011, HG nr.229/2013, HG nr. 724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.907/2014 și HG nr.15/2024.
Ambalaj:
-în butelii din plastic pînă la 5 litri (buteliile ambalate în cutii de carton /pungi utilizate ca ambalaj (minim 2 buc), să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranță.
Termen de valabilitate al produsului: minim 11 luni din data livrării.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 l. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se prezentă pentru fiecare partidă: certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampila umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor Art.131, al.(2), (5), (6), (61) din Legea nr. 306/2018 pentru produsele din import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentare AN, (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.196/2011, HG nr.229/2013, HG nr. 724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.907/2014 și HG nr.15/2024.
Ambalaj:
-în butelii din plastic pînă la 5 litri (buteliile ambalate în cutii de carton /pungi utilizate ca ambalaj (minim 2 buc), să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranță.
Termen de valabilitate al produsului: minim 11 luni din data livrării.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 l. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se prezentă pentru fiecare partidă: certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampila umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor Art.131, al.(2), (5), (6), (61) din Legea nr. 306/2018 pentru produsele din import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentare AN, (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 febr 2025, 14:13
Data ultimilor modificări
18 febr 2025, 14:23
Valoarea estimată (fără TVA)
675 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 700 MDL
Achizitii.md ID
21367070
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Durata contractului
14 mart 2025 14:21 - 30 dec 2025 14:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 27000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
18.02.25 14:23
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
18.02.25 14:23
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK