1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2025 10:53
până la 24.02.2025 17:31
2
Propunerea ofertelor
de la 24.02.2025 17:31
până la 05.03.2025 19:32
3
Licitaţie
06.03.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 361 165 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2025, 10:53 - 24 febr 2025, 17:31
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2025, 17:31 - 5 mart 2025, 19:32
Începutul licitației: 6 mart 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Livrarea prînzului pentru 24 benifeciari serviciul de zi. Livrarea dejunului, prînzului și cina pentru 8 benifeciari servicul plasament temporar. 7 zile în saptamîna.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, T. Sevcenko nr.23
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Nichitiuc
Telefonul de contact
069137367
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 febr 2025, 13:32
Valoarea estimată (fără TVA)
361 165 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21365971
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, T. Sevcenko nr.23
Durata contractului
8 mart 2025 00:00 - 31 dec 2025 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Livrarea prînzului pentru 24 benifeciari serviciul de zi. Livrarea dejunului, prînzului și cina pentru 8 benifeciari servicul plasament temporar. 7 zile în saptamîna. CPV: 55520000-1 - Servicii de catering
Cantitatea: 6560.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202502191024_anunt_de_participare.pdf
Documentele la ofertă
-
19.02.25 10:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.R.L. SVEM-SUCCES

Preţul ofertei: 408 866,42 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări