1
Perioada de actualizare
de la 17.02.2025 07:59
până la 19.02.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2025 15:00
până la 24.02.2025 08:30
a rămas 1 zi
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 555 700 MDL
Perioada clarificărilor: 17 febr 2025, 7:59 - 19 febr 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2025, 15:00 - 24 febr 2025, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Produse igienice de îngrijire personală. (Repetat)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Spînu
Telefonul de contact
022814574
Datele achizitiei
Data publicării
17 febr 2025, 7:59
Data ultimilor modificări
17 febr 2025, 10:01
Achizitii.md ID
21365513
CPV
33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
specificații tehnice anexa 22.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
documente standart anexa 5.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
specificatia de pret anexa 23.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
cerere de participare anexa 7.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
declarație privind valabilitatea oferte anexa 8.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
garanția de bună execuție anexa 10.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
model - contract.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
garanție de ofertă anexa 9.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.25 07:59
Data:
17 febr 2025, 10:01
Subiectul întrebării:
Lotul 1,2,3
Întrebare:
În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice din Republica Moldova, dorim să aducem la cunoștința Dvs. o neregulă semnificativă identificată în specificațiile tehnice ale licitației în cauză. Documentul „Caiet de sarcini” include specificații care fac referire directă la produsele unui singur furnizor – marca TORK. Mai mult, sistemul de dispensere menționat este proiectat astfel încât să nu permită utilizarea consumabilelor de la alți producători, ceea ce limitează concurența și contravine principiului egalității de tratament și al nediscriminării. Conform art. 37 alin. (7) din Legea nr. 131/2015, specificațiile tehnice trebuie să fie formulate astfel încât să asigure o concurență reală și să nu favorizeze un anumit producător sau furnizor. Totodată, autoritatea contractantă are obligația de a permite oferirea unor alternative echivalente care să îndeplinească aceleași cerințe funcționale. Solicităm ca specificațiile tehnice ale licitației să fie modificate astfel încât să permită participarea mai multor furnizori. În particular, cerem includerea unei opțiuni care să prevadă posibilitatea înlocuirii dispensarelor existente cu alte modele compatibile cu consumabile de la mai mulți producători. În cazul în care această solicitare nu va fi luată în considerare, ne rezervăm dreptul de a sesiza Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor și alte autorități competente. Vă mulțumim pentru atenția acordată și așteptăm răspunsul Dvs. în termenul prevăzut de legislația în vigoare.
Răspuns (17 febr 2025, 15:45):
Buna ziua. Înlocuirea tuturor dispensarelor existente în cadrul Î.S.„Aeroportul Internațional Chișinău” ar implica un cost suplimentar, atât pentru achiziția noilor dispozitive, câ și pentru instalarea acestora.Totodată, entitatea contractată va accepta bunurile solicitate pentru loturile 1,2,3, compatibile și cu alte dispensare în următoarele cazuri: Operatorul economic oferă și instalează gratis dozatoarele (53 buc. tip „S4” și 2 buc. tip „S2”)(obligatoriu securizate cu încuietoare), în decurs de 48 ore după livrarea bunurilor. Graficul lucrărilor de instalare va fi coordonat obligatoriu cu entitatea contractată.(în dependență de fluxul de pasageri). Dispensarele care se vor defecta pe parcursul utilizării, vor fi înlocuite gratis, de către ofertant în decurs de până la 12 ore după primirea solicitării. Distanța între găurile existente unde vor fi instalate dozatoarele ofertate de tip „S4„ sunt: Pe orizontal – 5 – 5.8 cm. Pe vertical – 17.5 – 18 cm. Distanța între găurile existente unde vor fi instalate dozatoarele ofertate de tip „S2„ sunt: Pe orizontal – 5 – 5.8 cm. Pe vertical – 7.5 – 8 cm. Mărimile specificate nu sunt exacte și pot varia la câțiva milimetri. Instalarea dispensoarelor pe lipici nu se acceptă sub nici o formă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.