1
Perioada de actualizare
de la 14.02.2025 15:37
până la 22.02.2025 10:36
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2025 10:36
până la 06.03.2025 09:01
au rămas 3 ore
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 1 245 793,94 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2025, 15:37 - 22 febr 2025, 10:36
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2025, 10:36 - 6 mart 2025, 9:01

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Lucrări de Reparatie Capitală la Laboratorul IMSP CS Telenești
În decurs de 90 de zile calendaristice de la primirea ordinului de începre.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. Stefan cel Mare 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Avricenco Valeriu
Telefonul de contact
06727239
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2025, 15:37
Data ultimilor modificări
20 febr 2025, 10:36
Achizitii.md ID
21365385
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documente standard.docx
Criterii de evaluare
documente standard
14.02.25 15:37
duae.docx
Criterii de eligibilitate
duae
14.02.25 15:41
caiet de sarcini 188 (1).signed.pdf caiet de sarcini 188 (1).signed.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
18.02.25 15:38
f1 desfasurat (1).pdf f1 desfasurat (1).pdf
Documentele la ofertă
Formularul de deviz nr. 1
19.02.25 09:01
Data:
17 febr 2025, 13:02
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa modificati cerinta usilor din PVC (Usi albe Avalon Profil), sau adaugati cuvintul "similar" Nu exista astfel de profil si nici nu aveti dreptul sa protejati o anumita marca comerciala. Deja avem impresia ca acest caiet de sarcini este special facut pentru o anumita companie. Va rugam sa fiti transparenti si sa nu dati motive de coruptie.
Răspuns (19 febr 2025, 08:54):
Eroarea tehnică a fost eliminată.
Lucrări de Reparatie Capitală la Laboratorul IMSP CS Telenești
Data:
18 febr 2025, 17:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (19 febr 2025, 09:04):
Buna ziua, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat a fost publicat.
Lucrări de Reparatie Capitală la Laboratorul IMSP CS Telenești
Data:
18 febr 2025, 17:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Răspuns (19 febr 2025, 09:04):
Buna ziua, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat a fost publicat.
Data:
20 febr 2025, 09:30
Subiectul întrebării:
Termenul de depunere
Întrebare:
Buna ziua. Stimate autoritate contractanta va aducem la cunostinta că, Conform Legii 131/2015 cu privire la achizitii publice Art.57 pct.(6) În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 7 zile pentru bunuri şi de 12 zile pentru lucrări şi servicii de la data publicării sau transmiterii anunțului/invitaţiei de participare. Astfel va informăm ca termenul indicat de dvs pentru depunerea ofertelor este mai mic, ceea ce duce la nerespectarea legii. Caietul de sarcini include 301 pozitii, este un volum de lucru. Rugam respectuos sa modificati/prelungiti termenul de depunere a ofertelor confom legislatiei, pentru a nu exista motiv de contestare.
Răspuns (20 febr 2025, 10:37):
Buna ziua, modificarea a fost facuta
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.