Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21364937
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
490 000 MDL
Perioada clarificărilor:
14 febr 2025, 9:17 - 18 febr 2025, 8:59
Perioada de depunere a ofertelor:
18 febr 2025, 8:59 - 21 febr 2025, 13:59
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Echipamente pentru Infrastructura nouă de rețea Fibră Optică, Firewall, Materiale, Lucrări și Montare
Informația despre anulare
Motivul anulării
S-a depistat o eroare în anunțul de participare, la specificarea tehnică a bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate.
Data anulării
21 febr 2025, 13:55
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2025, 9:17
Data ultimilor modificări
21 febr 2025, 13:55
Achizitii.md ID
21364937
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
14 febr 2025, 13:07
Subiectul întrebării:
divizare pe loturi
Întrebare:
Bunaziua, va rog sa divizati tenderul pe loturi pentru a facilita participarea a mai multi ofertanti.
Răspuns (14 febr 2025, 14:09):
Divizarea pe loturi nu se acceptă. Autoritatea contractantă optează pentru un lot integral, astfel încât, să obțină o soluție complexă pentru renovarea infrastructurii de rețea și optice a întreprinderii, iar o condiție obligatorie este garanția pentru lucrările efectuate și echipamentele furnizate. Nu este oportun să se divizeze acest proiect în diferite loturi, deoarece infrastructura de rețea optică constituie un ansamblu unic, iar implicarea mai multor furnizori poate duce la disfuncționalități ale infrastructurii de rețea optice.
Data:
16 febr 2025, 03:10
Subiectul întrebării:
Garantie
Întrebare:
Bună ziua,
Echipamentul ar trebui să aibă o garanție de la producător?
Răspuns (17 febr 2025, 08:56):
Da, echipamentul trebuie să aibă o garanție de la producător.
Data:
16 febr 2025, 03:18
Subiectul întrebării:
FG-120
Întrebare:
În punctul 1.10, ofertantul trebuie să ofere Foricare Premium pentru 1 an și Unified Threat Protection pentru 1 an. FG-120G-BDL-950-12 menționat în punctul 1.9 include deja suportul Foricare Premium pentru 1 an și subscripția UTP pentru un an. Vă rugăm să clarificați dacă este necesară o licență și suport pentru doi ani sau dacă aceasta este o eroare.
Răspuns (17 febr 2025, 08:59):
FG-120G menționat în punctul 1.9 poate să nu includă 1 an de asistență Foricare Premium și 1 an de abonament UTP. Prin urmare, în punctul 1.10 acest suport este solicitat separat.
Data:
17 febr 2025, 15:53
Subiectul întrebării:
termen de livrare/prestare
Întrebare:
Dumneavoastră ați solicitat un termen de livrare/prestare de 20 de zile lucrătoare. Acest termen este prea scurt pentru executatarea volumului de lucru solicitat. Solicitam extinderea termenului cel puțin 35 de zile lucrătoare.
Răspuns (18 febr 2025, 08:33):
SA Franzeluța informează operatorii economici despre faptul că p.11 din anunțul de participare “Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: Livrarea și montarea se va efectua în decurs de 20 zile lucrătoare din momentul semnării contractului.” se modifică după cum urmează: “Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: Livrarea și montarea se va efectua în decurs de 35 zile lucrătoare din momentul semnării contractului”.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK