1
Perioada de actualizare
de la 13.02.2025 21:56
până la 25.02.2025 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.02.2025 08:00
până la 03.03.2025 20:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 914 994,23 MDL
Perioada clarificărilor: 13 febr 2025, 21:56 - 25 febr 2025, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 febr 2025, 8:00 - 3 mart 2025, 20:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Reparația unui segment de drum str.Ștefan cel Mare s.Drăgușeni r-nul Hîncești

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5311, MOLDOVA, Hînceşti, s.Bobeica, satul Bobeica, rnul Hincesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bobeica Primaria
Telefonul de contact
026956943
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2025, 21:56
Data ultimilor modificări
21 febr 2025, 7:26
Achizitii.md ID
21364853
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
duae lucrări.doc
Documentele la ofertă
DUAE
13.02.25 21:56
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standart
13.02.25 21:56
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
13.02.25 21:56
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
19.02.25 09:07
Data:
17 febr 2025, 09:03
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
rugăm indicați tipul de beton asfaltic poziția 7 din caietul de sarcini
Răspuns (17 febr 2025, 11:41):
Beton:BA 224,BA16
Data:
17 febr 2025, 13:11
Subiectul întrebării:
anunt de participare, cerinte exagerate
Întrebare:
Pentru ce asa cerinte exagerate, ori poate lucrarea este rezervata unei companii aparte? 1. ,,Efectivele medii anuale ale personalului angajat în ultimii 3 ani minim 35 persoane și nu mai puțin de 35 angajați în fiecare din ultimele 3 luni,, - este o lucrare care se executa de o echipa maxim de 7 oameni termen de 2 zile 2. Lichiditate generala 150% - ca garantie aveti garantia de buna executie, in majoritatea cazurilor este suficienta lichiditatea de 100% 3. Cunostinta cu obiectul obligatoriu in perioada de clarificari - de ce nu si in perioada de depunere a ofertelor, din tipul si volumul de lucrari pe care solicitati, nu este necesar de efectuat vizita in santier, informatia este suficienta Punctele sus mentionate, le consideram exagerate vis a vis de lucrarile ce se propun a fi executate, si analizind istoria licitatiilor la Primaria dvs, ne duce la gindul ca intentionat se elaboreaza un asa timp de anunt pentru un anumit agent economic care deobicei cistiga la dumneavoastra. In acest sens solicitam modificarea anuntului de participare la licitatie.
Răspuns (18 febr 2025, 10:58):
Anuntul de participare nu a fost intocmit nici cu un scop pentru un anumit agent economic.
Data:
18 febr 2025, 08:35
Subiectul întrebării:
vizita la santier
Întrebare:
Stimata A.C daca ati indicat in punctul 23 din anuntul de participare nr de telefon 026956943 pentru programarea vizitei la santier fiti buni si raspundeti la telefon ,altfel ne rezervam dreptul de a contesta anuntul de participare sau procedura data
Răspuns (18 febr 2025, 11:03):
Ne cerem scuze pentru incomoditătile create,insa în puntul 4 al anuntului de participare mai este indicat si un nr.de mobil unde puteti apela.
Data:
20 febr 2025, 16:25
Subiectul întrebării:
Lista cu cantitati de lucrari
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Răspuns (21 febr 2025, 07:28):
Formularul de deviz nr.1 a fost publicat,verificați.
Data:
20 febr 2025, 16:32
Subiectul întrebării:
Lista cu cantitati de lucrari
Întrebare:
Va rugam sa precizati daca pentru pozitia nr. 7 aferenta normei DB20E - Asfalt turnat pe partea carosabila, grosime 4,0 cm, cu asternere mecanica - veti asigura lucrarile de compactare a asfaltului turnat. Mentionam ca in reteta normei, conform normativelor aprobate, compactoarele lipsesc, dar tehnologic stratul de uzura necesita compactare! Spre exemplu, puteti consulta resursele utilaje prevazute la pozitia 5, norma DB19G din caietul de sarcini.
Răspuns (21 febr 2025, 14:04):
La poz.7 DB20E aplicativ,se adaugă mecanismele:Compactor statis autopropulsat cu rulouri valturi R 8-14 de 14tf - cu norma 0,053,si Compactor pe pneuri static autopropulsat 10,1-16 tf - cu norma 0,0053.
Data:
22 febr 2025, 10:39
Subiectul întrebării:
Modificare cost estimativ
Întrebare:
Va rugam sa precizati daca se modifica pretul estimativ odata cu adugarea resurselor la pozitia 7 DB20E?! In caz se modifica valoarea estimata a licitatiei, va rugam sa o ajustati si in doc de licitatie conform prevederilor LP 131/2015.
Răspuns (23 febr 2025, 08:00):
Prețul estimativ nu se modifică
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.