Selectaţi tipul procedurii
21364191
1
Perioada de actualizare
de la
13.02.2025 10:41
până la 18.02.2025 10:36
până la 18.02.2025 10:36
2
Propunerea ofertelor
de la
18.02.2025 10:36
până la 27.02.2025 10:36
până la 27.02.2025 10:36
au rămas 7 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
280 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 febr 2025, 10:41 - 18 febr 2025, 10:36
Perioada de depunere a ofertelor:
18 febr 2025, 10:36 - 27 febr 2025, 10:36
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Achiziţionarea serviciilor de suport pentru modulul ”Planificarea activităţii de Audit” şi modulul ”Audit financiar” interconectat cu SIA ”Audit CCRM”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2025, 10:36
Data ultimilor modificări
13 febr 2025, 10:41
Achizitii.md ID
21364191
MTender ID
CPV
72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de suport pentru modulul ”Planificarea activităţii de Audit” şi modulul ”Audit financiar” interconectat cu SIA ”Audit CCRM”
Buget: 140000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Servicii de suport pentru Sistemul Inforniaţional Automatizat ”AuditCCRM”
Buget: 140000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
202502131037_Invitatie_final.signed.signed.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
tenderNotice
-
13.02.25 10:41
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK