1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2025 22:45
până la 20.02.2025 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2025 16:00
până la 28.02.2025 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 328 100 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2025, 22:45 - 20 febr 2025, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2025, 16:00 - 28 febr 2025, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de construcție a unui teren de minifotbal cu acoperire artificială s. Cotiujenii Mici, com. Cotiujenii Mici, rl Sîngerei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6220, MOLDOVA, Sîngerei, s.Cotiujenii Mici, Cotiujenii Mici r-nul Singerei
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina CARAMAN
Telefonul de contact
026263258,078765211
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2025, 22:43
Data ultimilor modificări
18 febr 2025, 15:49
Valoarea estimată (fără TVA)
1 328 100 MDL
Achizitii.md ID
21363995
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6220, MOLDOVA, Sîngerei, s.Cotiujenii Mici, Cotiujenii Mici r-nul Singerei
Durata contractului
10 mart 2025 18:00 - 20 aug 2025 22:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție a unui teren de minifotbal cu acoperire artificială s. Cotiujenii Mici, com. Cotiujenii Mici, rl Sîngerei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed (1).pdf duae.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
-
12.02.25 22:45
desfășurat 1.pdf desfășurat 1.pdf
Documentele la ofertă
-
14.02.25 18:34
poză scaun.pdf poză scaun.pdf
Documentele la ofertă
-
14.02.25 18:34
proiect.pdf proiect.pdf
Documentele la ofertă
-
18.02.25 15:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Danlevita

Preţul ofertei: 973 767,27 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 1 170 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 1 183 296,51 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 1 203 903,73 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

Constatforj SRL

Preţul ofertei: 1 218 102,02 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări