1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2025 15:29
până la 22.02.2025 10:00
au rămas 2 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2025 10:00
până la 06.03.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 938 038 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2025, 15:29 - 22 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2025, 10:00 - 6 mart 2025, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Produse alimentare pentru II trimestru a. 2025

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
12 febr 2025, 15:29
Data ultimilor modificări
13 febr 2025, 14:08
Achizitii.md ID
21363563
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.docx
Documentele la ofertă
- Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.docx
12.02.25 15:29
Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.docx
Documentele la ofertă
- Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.docx
12.02.25 15:29
DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.signed.pdf DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 pdf
12.02.25 15:29
DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.doc
Documentele la ofertă
- DUAE produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.doc
12.02.25 15:29
Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 signed.pdf Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 signed.pdf
Documentele la ofertă
- Documentația standard produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 signed.pdf
12.02.25 15:29
Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.signed.pdf Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Declarație produse alimentare pentru ii trimestru a. 2025 pdf
12.02.25 15:29
Data:
13 febr 2025, 14:08
Subiectul întrebării:
Metoda și condițiile de plata
Întrebare:
Buna ziua! Conform Legei nr. 131/2015 metoda și condițiile de plata standard sunt în termen de 30 de zile dupa livrarea. În baza cărei lege Dvs indicați urmatoarele metoda și condițiile de plata în Anexa 24, p.3.4?
Răspuns (14 febr 2025, 10:03):
Buna ziua. Ca răspuns la întrebarea formulată de DVS, menționăm, că anual, instituția medicală încheie un contract de prestare a serviciilor medicale cu CNAM, (inclusiv pentru a.2025, care poate fi accesat la https://www.scbalti.md/, prin care Compania se obligă să efectueze lunar, în limitele mijloacelor financiare disponibile, până la data de 15 a lunii respective, plăți în avans în mărime de până la 80% din 1/12 parte din suma contractuală aferentă acestor servicii. Aceste plăți, fac imposibilă achitarea integrală a tuturor serviciilor de regie (apă, salubritate, gaze naturale, energia electrică și termică), inclusiv a salariilor și tuturor impozitelor calculate, medicamentelor, produselor alimentare, investigațiilor de laborator și de înaltă performanță ș.a.m.d., în proporție de 100%, iar din aceste considerente, a apărut necesitatea includerii modalității de plată, precum este stipulată în documentația de atribuire. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.