Selectaţi tipul procedurii
21363050
1
Perioada de actualizare
de la
11.02.2025 19:24
până la 24.02.2025 15:20
până la 24.02.2025 15:20
2
Propunerea ofertelor
de la
24.02.2025 15:20
până la 04.03.2025 15:20
până la 04.03.2025 15:20
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
8 160 690 MDL
Perioada clarificărilor:
11 febr 2025, 19:24 - 24 febr 2025, 15:20
Perioada de depunere a ofertelor:
24 febr 2025, 15:20 - 4 mart 2025, 15:20
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Rețele de apeduct în localitatea Isăicani, rețele exterioare alimentare cu apă în comuna Valea-Trestieni (satele Valea-Trestieni, Luminița, Selișteni, Odobești și Isăicani), raionul Nisporeni”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6438, MOLDOVA, Nisporeni, s.Valea-Trestieni, satul Valea Trestieni
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2025, 19:03
Data ultimilor modificări
19 mart 2025, 12:36
Achizitii.md ID
21363050
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
202502111912_Anunt de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de participare
11.02.25 19:24
202502111912_Anexa caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Anexa caiet de sarcini
11.02.25 19:24
Data:
12 febr 2025, 09:30
Subiectul întrebării:
Anulare
Întrebare:
Buna ziua. Ne explicati va rog care este motivul anularii licitatiei precedente?
Răspuns (12 febr 2025, 09:49):
https://drive.google.com/file/d/1L2K2VMhYkRoW_aROqGnBDNuIKt9dQG_u/view?usp=sharing
Data:
12 febr 2025, 10:27
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Ne explicati va rog cum poate un OE sa executa atit de multe lucrari in 3-4 luni? Daca nu finisam in termen pina 15 iulie 2025 ne asteapta amenda cu retragerea garantiei de buna executie 6prc? Pentru ce sa ne incepem procedura de achizitii publice daca intram in pierderi cu asa cerinte anormale? Schimbati va rog volumul de lucrari sau puneti termenul executarii lucrarilor real
Răspuns (12 febr 2025, 10:39):
Termenul contractului este pînă la 31.12.2025 , condițiile sunt impuse de către finana
Data:
17 febr 2025, 13:45
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Rugam la punctul cu experienta similara din anuntul de participare, sa indicati expres domeniul de activitate pentru experienta similara - Retele de apeduct, deoarece sunt riscuri ca sa participe companii de exemplu din domeniul drumurilor, constructiilor civile sau chiar electricitate, ceea ce nu are tangenta cu obiectul dat. Solicitarea vine in contextul ca deja au avut loc asa precedente la licitatiile anterioare. Multumesc!
Răspuns (18 febr 2025, 11:47):
in anunt este indicat expres domeniul -instalatii si retele de alimentare cu apă p.9 , la experiență similară e clar că domeniul de activitate este Rețele de apeduct conform obiectului .
Data:
17 febr 2025, 14:32
Subiectul întrebării:
Vizita in santier
Întrebare:
Spuneti va rog, da documentul eliberat de dvs ca deja am fost si am facut vizita data trecuta, la licitatia trecuta e valabil? Il putem prezenta? Ca proiectul nu sa schimbat si locul unde se vor face lucrarile tot a ramas acelasi.
Răspuns (18 febr 2025, 11:50):
da se va lua în considerație , doar să vă asigurați că ați făcut cunoștință cu fișa tehnica -anexa la caietul de sarcini
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK