Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21362355
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
983 500 MDL
Perioada clarificărilor:
11 febr 2025, 8:55 - 21 febr 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 febr 2025, 9:00 - 7 mart 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de mentenanță și deservire tehnică a dispozitivelor medicale pentru anul 2025.
Informația despre anulare
Motivul anulării
La etapa perfectării anunțului de participare a fost admisă o eroare tehnică. În legătură cu acest fapt este necesar de anulat procedura și de inițiat o procedură nouă.
Data anulării
18 febr 2025, 10:54
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2025, 8:55
Data ultimilor modificări
18 febr 2025, 10:54
Achizitii.md ID
21362355
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 12
Data:
11 febr 2025, 09:43
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Va rugam sa divizati acest lot in 2 loturi separate, intrucat sistemele nu sunt de la acelasi producator
Răspuns (12 febr 2025, 08:26):
Bună ziua.Toate întrebările sunt redirecționate către grupul de lucru și specialiștii de profil. Cum se va ajunge la o decizie - vom efectua modificări și vă vom informa prin intermediul MTender.
Lotul 2
Data:
11 febr 2025, 12:24
Subiectul întrebării:
divizare pe pozitii
Întrebare:
Buna ziua! Divizati lotul pe pozitii separate. Fiecare producator are reprezentantul sau autorizat pentru mentenanta si reparatia dispozitivelor medicale.
Răspuns (12 febr 2025, 15:39):
Bună ziua.Toate întrebările sunt redirecționate către grupul de lucru și specialiștii de profil. Cum se va ajunge la o decizie - vom efectua modificări și vă vom informa prin intermediul MTende
Data:
11 febr 2025, 13:42
Subiectul întrebării:
Lot 12
Întrebare:
Buna ziua, rugam sa divizati lotul dat. Producatorii Shimadzu si Ibis au reprezentantii diferiti in RM
Răspuns (12 febr 2025, 15:39):
Bună ziua.Toate întrebările sunt redirecționate către grupul de lucru și specialiștii de profil. Cum se va ajunge la o decizie - vom efectua modificări și vă vom informa prin intermediul MTende
Data:
12 febr 2025, 12:48
Subiectul întrebării:
divizare loturi
Întrebare:
Solicitam divizarea loturilor in dependenta de Producator
Răspuns (12 febr 2025, 15:39):
Bună ziua.Toate întrebările sunt redirecționate către grupul de lucru și specialiștii de profil. Cum se va ajunge la o decizie - vom efectua modificări și vă vom informa prin intermediul MTende
Data:
12 febr 2025, 16:10
Subiectul întrebării:
divizare loturi
Întrebare:
Solicitam divizarea loturilor in dependenta de Producator ! ! ! Si va rugam sa nu va eschivati de la raspuns prin raspunsul formal "Bună ziua.Toate întrebările sunt redirecționate către grupul de lucru și specialiștii de profil. Cum se va ajunge la o decizie - vom efectua modificări și vă vom informa prin intermediul MTende". Va rugam anulati procedura si publicati-o corect. multumesc pentru intelegere!
Data:
14 febr 2025, 15:54
Subiectul întrebării:
Solicitare divizare loturi: LOT1, LOT3, LOT6, LOT7, LOT10, LOT11, LOT13, LOT15,
Întrebare:
Se solicita divizarea pozitiilor din loturile enumerate.
Pentru produsele din loturile enumerate sunt reprezentati diferiti.
Are loc blocarea participarii acestora.
Data:
14 febr 2025, 21:34
Subiectul întrebării:
Intrebare deservire
Întrebare:
Se cere: servicii de mentenanță, diagnostică a dispozitivelor medicale odată la 3 luni, inclusiv schimbul
consumabilelor necesare. Ce se are in vedere prin schimbul consumabilelor, lucrarile sau inclusiv piesele pentru reparatii ? Care reparatii se includ ?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK