1
Perioada de actualizare
de la 10.02.2025 16:49
până la 25.02.2025 10:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 25.02.2025 10:00
până la 08.03.2025 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 198 979,44 MDL
Perioada clarificărilor: 10 febr 2025, 16:49 - 25 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 febr 2025, 10:00 - 8 mart 2025, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Sistem de securizare energetică (Instalatie fotovoltaică) a Detasamentului salvatori si pompieri Ciocana al DSE mun. Chisinau, str. Maria Dragan,7

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.M.Dragan, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Samoila Irina
Telefonul de contact
069277836
Datele achizitiei
Data publicării
10 febr 2025, 16:49
Data ultimilor modificări
20 febr 2025, 9:46
Achizitii.md ID
21362289
CPV
09300000-2 - Electricitate, încălzire, energie solară şi nucleară
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 24_ ord. 115.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 16:49
anexa nr_1_115 (10).docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 16:49
anexa nr_7-20_ ord. 115.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 16:49
anexe nr 22-23 ord. 115.docx
Documentele la ofertă
-
10.02.25 16:49
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
10.02.25 16:49
caiet de sarcini ciocana redactat.signed.pdf caiet de sarcini ciocana redactat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
20.02.25 09:46
Data:
13 febr 2025, 08:51
Subiectul întrebării:
Buna ziua, tipul procedurii
Întrebare:
Vă rugăm să indicați ce tip de procedură ați selectat, achiziție de bunuri s-a lucrări, indicați caiet de sarcini ce este specific pentru lucrări, dar în denumirea procedurii indicați achiziție de bunuri?
Răspuns (13 febr 2025, 09:57):
Avînd în vedere că este o achiziție mixtă, care include atît bunuri cît și lucrări, iar valoarea bunurilor prevalează semnificativ în raport cu valoarea lucrărilor contractul va fi considerat o achiziție de bunuri.
Data:
13 febr 2025, 09:10
Subiectul întrebării:
Buna ziua. Cerința prevăzută la pct. 16.13 Experiență similară nu mai puțin de 5 obiecte. Copii contracte lucrări similare și Procesele Verbale de recepție
Întrebare:
Documentația aprobată prin Ordinul MF nr. 115 din 15.09.2021, la care faceți trimitere în anunțul de participare la punctul 32, prevede că: „La solicitarea autorității contractante, ofertantul urmează să prezinte documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract, numai în măsura în care aceste informații sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sunt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe: O listă a principalelor livrări de bunuri/servicii similare efectuate în ultimii 3 ani, conform Anexei nr. 12. Respectivele certificări trebuie să indice beneficiarii, indiferent dacă aceștia sunt autorități contractante sau clienți privați, valorile și perioadele de livrare/prestare.” Astfel, cerința prevăzută de dvs. la pct. 16.13 din anunțul de participare excede cadrul normativ și limitează participarea ofertanților. Prin urmare, pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin depunerea unei contestații, vă rugăm să reformulați cerința privind experiența similară, în conformitate cu prevederile normative citate.
Răspuns (13 febr 2025, 10:18):
Anunțul de participare a fost redactat.
Data:
17 febr 2025, 11:15
Subiectul întrebării:
Garantie panouri
Întrebare:
Garanție liniară pentru putere, - pentru panourile fotovoltaice: minim 15 ani, se refera la Garanție liniară pentru putere corect, deoarece garantia pentru produs este maxim pina la 12 ani
Răspuns (17 febr 2025, 12:29):
Ne referim la garanția oferită de producător pentru panourile fotovoltaice - minim 15 ani.
Data:
20 febr 2025, 08:47
Subiectul întrebării:
descriere obiect achizitie
Întrebare:
Buna ziua, in caietul de sarcini este indicata denumirea comerciala a invertorului. acest fapt contravine Legii 131, art 37 (6). Solicităm excluderea denumirilor comerciale solicitate, cu indicarea doar a parametrilor tehnici necesari.
Răspuns (20 febr 2025, 09:47):
Caietul de sarcini a fost redactat
Data:
20 febr 2025, 09:23
Subiectul întrebării:
Formular aprobat prin Ordinul MF nr. 145 din 24 noiembrie 2020
Întrebare:
Rugăm să specificați denumirea formularului și să încărcați sau să indicați un link pentru descărcarea Formularului solicitat (aprobat prin Ordinul MF nr. 145 din 24 noiembrie 2020)
Răspuns (20 febr 2025, 09:38):
Bună ziua. Aici găsiți Ordinul MF nr. 145 din 24 noiembrie în care este și formularul 2020https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=124192&lang=ro
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.