Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21360838
1
Perioada de actualizare
de la
07.02.2025 10:18
până la 17.02.2025 11:00
până la 17.02.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.02.2025 11:00
până la 27.02.2025 09:30
până la 27.02.2025 09:30
3
Licitaţie
de la
28.02.2025 11:00
până la 28.02.2025 14:14
până la 28.02.2025 14:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
263 540 MDL
Perioada clarificărilor:
7 febr 2025, 10:18 - 17 febr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 febr 2025, 11:00 - 27 febr 2025, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
”Achiziționarea serviciilor de verificare metrologică a mijloacelor de măsurare din cadrul ”TERMOELECTRICA” S.A. pentru anul 2025”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2025, 10:18
Data ultimilor modificări
7 febr 2025, 11:25
Achizitii.md ID
21360838
MTender ID
CPV
50410000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de măsurare, de testare şi de control
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Activ
Lotul nr. 3 - Verificare metrologică mijloace de măsurare a volumului (distribuitoare de petrol)
Buget: 2000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Verificare metrologică mijloace de măsurare presiuni (manometre simple, de oxigen, cu contact electric, de gaz, dispozitiv de măsurare a presiunii arteriale)
Buget: 59600.0 MDL
Activ
Activ
Activ
Lotul nr. 7 - Verificare metrologică mijloace de măsurare mărimi fizico-chimice (luxmetru)
Buget: 1400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 8 - Verificare metrologică a mijloacelor de măsurare frecvență și timp (cronometre)
Buget: 460.0 MDL
Activ
Lotul nr. 9 - Verificare metrologică a mijloacelor de măsurare mărimi electrice (contoare de energie electrică trifazate, monofazate, multifuncționale)
Buget: 92000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 12 declaratia privind prestari ef.in ultimii 3 ani.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
Data:
7 febr 2025, 11:25
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Sancțiuni:
1. Pentru prestarea cu întârziere a serviciilor, Prestator poartă răspundere materială în valoare de 0,01% din suma Serviciilor neprestate, pentru fiecare zi de întârziere, dar nu mai mult decât valoarea garanției de bună executare a contractului.
Intrebare este: Sanctiuni vor fi aplicate daca nu se va achita la timp de catre benefeciar ?
Răspuns (7 febr 2025, 13:06):
Buna ziua,
Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție sectorială, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente, stabilite de entitatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție.
Entitatea contractantă evaluează datele de calificare ale operatorului economic conform modului și criteriilor expuse în documentația de atribuire.
Data:
7 febr 2025, 11:36
Subiectul întrebării:
Lucrari
Întrebare:
Buna ziua . Am dori o concretizare , in caietul de sarcini este stipualt ca toate lucrarile se vor efectua la sediul Beneficiarului ( conform adreselor) apare intrebarea verificarea metrologica a contoarelor electrice Lotul 9 si a transformatoarelor de curent Lotul 10 se va efectua cu ajutorul utilajul / echipamentelor Beneficiarului ? Daca da va rog sa stipulati modelele si daca sunt etalonate ? Va multumesc
2. Este posibil de efectuat verificarea metrologica a contoarelor electrice Lotul 9 si transformatoarelor Lotul 10 la sediul Executorului sau in cazul cu verificarea transformatoarelor la sediul Beneficiarului ? De exemplu Executorul isi asuma toate cheltuielile de transport si desigur verificare ?
Răspuns (7 febr 2025, 14:24):
Bună ziua, în Caietul de sarcini pct.2 este stipulat că lucrările se vor efectua - În laboratoarele Executantului și sediul “Termoelectrica”S.A., în Anexa nr.1 - sunt stipulate lucrările care vor fi executate la sediul Executantului și care la sediul Benefeciarului ( * Verificările metrologice se vor efectua la sediul „TERMOELECTRICA” S.A.)
În p.5 este stipulat că - În cazul efectuării verificării metrologice a mijloacelor de măsurare la sediul Beneficiarului, transportarea verificatorului se va face din contul Executantului.
În p.6 este stipulat că - Compania ofertantă trebuie să prezinte dovada că este dotată cu toată tehnica și instrumentele necesare pentru efectuarea serviciilor, sau să dețină contract de arendă;
Costul serviciilor va include toate cheltuielile aferente suportate de către Executant pentru îndeplinirea volumului de servicii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK