1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2025 10:18
până la 17.02.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.02.2025 11:00
până la 27.02.2025 09:30
3
Licitaţie
de la 28.02.2025 11:00
până la 28.02.2025 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 263 540 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2025, 10:18 - 17 febr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 febr 2025, 11:00 - 27 febr 2025, 9:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

”Achiziționarea serviciilor de verificare metrologică a mijloacelor de măsurare din cadrul ”TERMOELECTRICA” S.A. pentru anul 2025”

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Radnev
Telefonul de contact
022-436-334
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2025, 10:18
Data ultimilor modificări
7 febr 2025, 11:25
Achizitii.md ID
21360838
CPV
50410000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de măsurare, de testare şi de control
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare pt.2025 .docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
anexa nr.22 specificatii tehnice (5).docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
anexa nr.23 specificatii de preț .docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
formularul ofertei f3.1.doc
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
cs verificare metrologică mm 2025 final.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
declaratie privind confirmarea identitatii.doc
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
date generale despre participant.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
anexa nr.9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
duae.doc
Documentele la ofertă
-
7.02.25 10:18
Data:
7 febr 2025, 11:25
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Sancțiuni: 1. Pentru prestarea cu întârziere a serviciilor, Prestator poartă răspundere materială în valoare de 0,01% din suma Serviciilor neprestate, pentru fiecare zi de întârziere, dar nu mai mult decât valoarea garanției de bună executare a contractului. Intrebare este: Sanctiuni vor fi aplicate daca nu se va achita la timp de catre benefeciar ?
Răspuns (7 febr 2025, 13:06):
Buna ziua, Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție sectorială, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente, stabilite de entitatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție. Entitatea contractantă evaluează datele de calificare ale operatorului economic conform modului și criteriilor expuse în documentația de atribuire.
Data:
7 febr 2025, 11:36
Subiectul întrebării:
Lucrari
Întrebare:
Buna ziua . Am dori o concretizare , in caietul de sarcini este stipualt ca toate lucrarile se vor efectua la sediul Beneficiarului ( conform adreselor) apare intrebarea verificarea metrologica a contoarelor electrice Lotul 9 si a transformatoarelor de curent Lotul 10 se va efectua cu ajutorul utilajul / echipamentelor Beneficiarului ? Daca da va rog sa stipulati modelele si daca sunt etalonate ? Va multumesc 2. Este posibil de efectuat verificarea metrologica a contoarelor electrice Lotul 9 si transformatoarelor Lotul 10 la sediul Executorului sau in cazul cu verificarea transformatoarelor la sediul Beneficiarului ? De exemplu Executorul isi asuma toate cheltuielile de transport si desigur verificare ?
Răspuns (7 febr 2025, 14:24):
Bună ziua, în Caietul de sarcini pct.2 este stipulat că lucrările se vor efectua - În laboratoarele Executantului și sediul “Termoelectrica”S.A., în Anexa nr.1 - sunt stipulate lucrările care vor fi executate la sediul Executantului și care la sediul Benefeciarului ( * Verificările metrologice se vor efectua la sediul „TERMOELECTRICA” S.A.) În p.5 este stipulat că - În cazul efectuării verificării metrologice a mijloacelor de măsurare la sediul Beneficiarului, transportarea verificatorului se va face din contul Executantului. În p.6 este stipulat că - Compania ofertantă trebuie să prezinte dovada că este dotată cu toată tehnica și instrumentele necesare pentru efectuarea serviciilor, sau să dețină contract de arendă; Costul serviciilor va include toate cheltuielile aferente suportate de către Executant pentru îndeplinirea volumului de servicii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.