Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
2 275 000 MDL
Perioada clarificărilor:
6 febr 2025, 17:01 - 18 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 febr 2025, 10:00 - 28 febr 2025, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Produse alimentare pentru 6 luni (aprilie-septembrie) anul 2025
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform Art.71, lit. g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Data anulării
6 febr 2025, 20:10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Alexandru Marinescu 16
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 febr 2025, 17:01
Data ultimilor modificări
6 febr 2025, 20:11
Achizitii.md ID
21360574
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK