Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21360239
1
Perioada de actualizare
de la
06.02.2025 11:53
până la 11.02.2025 11:00
până la 11.02.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.02.2025 11:00
până la 14.02.2025 11:00
până la 14.02.2025 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
972 362,50 MDL
Perioada clarificărilor:
6 febr 2025, 11:53 - 11 febr 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 febr 2025, 11:00 - 14 febr 2025, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reconstrucția acoperișului la Grădinița de copii din s. Iujnoe r. Cahul
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5319, MOLDOVA, Cahul, s.Iujnoe, str.70 ani Octombrie, 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 febr 2025, 11:53
Data ultimilor modificări
6 febr 2025, 12:23
Achizitii.md ID
21360239
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reconstrucția acoperișului la Grădinița de copii din s. Iujnoe r. Cahul
Buget: 972362.5 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare (2).signed.pdf
anunț de participare (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.02.25 11:53
caiet de sarcinigrădinița.signed.pdf
caiet de sarcinigrădinița.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.02.25 11:53
Data:
6 febr 2025, 12:23
Subiectul întrebării:
Sursa de finantare
Întrebare:
Care este sursa de finantare a obiectului?
Răspuns (10 febr 2025, 15:47):
IBAN MD17TRPDAH311120A15777AF
Data:
10 febr 2025, 09:31
Subiectul întrebării:
Vizita la obiect
Întrebare:
Bună ziua.
Stimate AC, vă rugăm respectuos să excludeți punctul “Vizita la obiect” din documentele de calificare.
Conform Documentație Standart pct.15 Ofertantului i se permite să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării sau obiectul supus proiectării, inclusiv împrejurimile, și să obțină toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei. În cadrul vizitei ofertantul îşi asumă riscul producerii unui eventual accident care s-ar putea solda cu moartea sau rănirea fizică a unei persoane şi/sau cu pierderea ori deteriorarea proprietăţii. Ofertantul suportă orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitării amplasamentului lucrării.
Prin urmare, agentul economic nu este obligat să viziteze obiectul, mai mult ca atit toate cheltuielile și riscurile trebuie să ni le asumăm!
Considerăm ca toate cerințele necesare pentru executarea lucrărilor sunt indicate în caietul de sarcini, care este parte integrală a contractului de achiziții publice. Și vizita la obiect nu poate modifica/interpreta altfel caietul de sarcini.
Dacă nu sunteți sigur în calitatea caietului de sarcini aveți tot dreptul să-l modificați în perioada de actualizare.
Mulțumim de înțelegere!
Răspuns (10 febr 2025, 16:02):
Bună ziua.Punctul 15 „Vizita la obiect„ nu va fi exclus.
Data:
10 febr 2025, 17:00
Subiectul întrebării:
Sursa de finantare
Întrebare:
Care este sursa de finantare a obiectului? Nu am solicitat IBAN-ul instituției !?
Răspuns (11 febr 2025, 09:16):
Sursa de finamțare- P1P28802,P300068,S3S4300,K6311120
Data:
10 febr 2025, 17:06
Subiectul întrebării:
Vizita la obiect
Întrebare:
Argumentați vă rog, în baza cărui act normativ/lege dvs obligați AE sa se prezinte la obiect. Noi nu am găsit în acte așa punct.
Vă rugăm să răspundeți argumentat juridic și corect, nu cu orgoliu, nu cu Da să Nu.
Nu uitați ca odată ce ați publicat un Anunț de intenție aveți și obligația de a da răspuns la clarificările solicitate.
Răspuns (11 febr 2025, 09:30):
Este cerința obligatorie a autorității contractante vizita la obiect pentru familiarizarea cu obiectul și proectul texnic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK