1
Perioada de actualizare
de la 05.02.2025 14:32
până la 13.02.2025 15:42
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2025 15:42
până la 20.02.2025 15:42
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 096 510 MDL
Perioada clarificărilor: 5 febr 2025, 14:32 - 13 febr 2025, 15:42
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2025, 15:42 - 20 febr 2025, 15:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de restaurare a podețului din satul Todirești raionul Ungheni

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3649, MOLDOVA, Ungheni, s.Todireşti (r-l Ungheni), satul Todirești
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Baltag
Telefonul de contact
023649236
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2025, 14:32
Data ultimilor modificări
11 febr 2025, 15:42
Achizitii.md ID
21359844
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
documentatia standart
5.02.25 14:32
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
duae
5.02.25 14:32
file.pdf file.pdf
Documentele la ofertă
lista cu cantitati
5.02.25 14:32
lista desfasurata a cantitatilor de lucrari.pdf lista desfasurata a cantitatilor de lucrari.pdf
Documentele la ofertă
Lista cu cantitati de lucrari desfasurata
11.02.25 15:42
Data:
10 febr 2025, 18:30
Subiectul întrebării:
Lista de cantitati de lucrari desfasurata
Întrebare:
Va rugam sa publicati lista de cantitati cu lucrari in forma desfasurata.
Răspuns (11 febr 2025, 14:04):
Buna ziua lista de cantitati de lucrari desfasurata, am publicat verificati din nou documentatia .
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.