1
Perioada de actualizare
de la 04.02.2025 15:41
până la 08.02.2025 08:56
2
Propunerea ofertelor
de la 08.02.2025 08:56
până la 12.02.2025 09:26
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2025, 15:41 - 8 febr 2025, 8:56
Perioada de depunere a ofertelor: 8 febr 2025, 8:56 - 12 febr 2025, 9:26
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Set de turnichete balansoar pentru trei benzi.
2. Lățimea benzilor: două benzi de minimum 750 mm și o bandă de minimum 1100 mm.
3. Lățimea maximă a sistemului: 3400 mm.
4. Material barieră: sticlă acrilică cu grosimea minimă de 10 mm, fără ramă.
5. Durabilitate: numărul mediu de cicluri până la eșec – minimum 3 milioane cicluri.
6. Sistem motorizat: permite deschiderea manuală în caz de urgență sau întrerupere a alimentării electrice.
7. Motor: motor fără perii.
8. Indicatori LED: afișează nivelul de acces și direcția de mișcare.
9. Flux de persoane: 40-60 persoane pe minut per trecere.
10. Detectoare IR: minimum 6.
11. Material piedestal: oțel inoxidabil.
12. Nivel de protecție: minimum IPX4.
13. Alimentare: AC100-240V/50-60Hz.
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.

Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani

Sistemul va fi instalat de către OE

Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț 300.000,00
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.

Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani

Sistemul va fi instalat de către OE

Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2025, 15:37
Data ultimilor modificări
5 febr 2025, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Achizitii.md ID
21359280
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
17 febr 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1 Turnichet de acces (sistem CPV: 42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model specificatii de pret.docx
Documentele la ofertă
-
4.02.25 15:41
declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
4.02.25 15:41
model specificatii tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
5.02.25 16:12
anunt modificat.pdf anunt modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
5.02.25 16:12
schema turnichet.docx
Documentele la ofertă
-
5.02.25 16:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARSCOM

Preţul ofertei: 287 166,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări