Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 febr 2025, 12:03 - 4 febr 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 febr 2025, 13:00 - 7 febr 2025, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Rechizite de birou
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. ¬c) și d) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Argumentare: Nici un ofertant nu a îndeplinit cerințele de calificare, ofertele fiind neconforme
Argumentare: Nici un ofertant nu a îndeplinit cerințele de calificare, ofertele fiind neconforme
Data anulării
14 febr 2025, 10:20
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 febr 2025, 12:03
Data ultimilor modificări
14 febr 2025, 10:20
Achizitii.md ID
21358474
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK