1
Perioada de actualizare
de la 31.01.2025 11:59
până la 10.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2025 10:00
până la 13.02.2025 11:00
3
Licitaţie
14.02.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 453 264 MDL
Perioada clarificărilor: 31 ian 2025, 11:59 - 10 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2025, 10:00 - 13 febr 2025, 11:00
Începutul licitației: 14 febr 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituției de educație timpurie Grădinița de copii Romanița satul Mihailovca
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4125, MOLDOVA, Cimişlia, s.Mihailovca (r-l Cimişlia), str. Stefan Voda 244
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Sturza
Telefonul de contact
024144919
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2025, 11:54
Data ultimilor modificări
31 ian 2025, 11:59
Valoarea estimată (fără TVA)
453 264 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
271,96 MDL
Achizitii.md ID
21357811
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-4125, MOLDOVA, Cimişlia, s.Mihailovca (r-l Cimişlia), str. Stefan Voda 244
Durata contractului
15 febr 2025 11:57 - 31 dec 2025 11:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituției de educație timpurie Grădinița de copii Romanița satul Mihailovca CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae_0.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
31.01.25 11:59
anunt de participare (1).signed.pdf anunt de participare (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
31.01.25 11:59
202401171325_documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standart
31.01.25 11:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 503 612,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerintilor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări