1
Perioada de actualizare
de la 31.01.2025 10:49
până la 10.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2025 10:00
până la 21.02.2025 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 225 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 ian 2025, 10:49 - 10 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2025, 10:00 - 21 febr 2025, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea, transportarea și instalarea a 20 de căsuțe în scopul amenajării unei zone de evenimente și spații expoziționale pentru brandul „Produs de Hîncești”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2025, 10:25
Data ultimilor modificări
31 ian 2025, 10:49
Valoarea estimată (fără TVA)
1 225 000 MDL
Achizitii.md ID
21357672
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Durata contractului
24 febr 2025 10:43 - 31 dec 2025 10:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea, transportarea și instalarea a 20 de căsuțe în scopul amenajării unei zone de evenimente și spații expoziționale pentru brandul „Produs de Hîncești” CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONSLUXVODĂ

Preţul ofertei: 1 160 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări