Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
31.01.2025 09:13
până la 10.02.2025 10:00
până la 10.02.2025 10:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
10.02.2025 10:00
până la 17.02.2025 17:00
până la 17.02.2025 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
843 000 MDL
Perioada clarificărilor:
31 ian 2025, 9:13 - 10 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 febr 2025, 10:00 - 17 febr 2025, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Serviciilor de verificare metrologică a mijloacelor de măsurare (contoare de energie electrica trifazate, transformatoare de masura de tensiune, transformatoare de masura de curent)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2025, 9:13
Data ultimilor modificări
3 febr 2025, 8:29
Achizitii.md ID
21357532
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1: Servicii de verificare metrologică a contoarelor de energie electrică trifazate
Buget: 106000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot 2: Servicii de verificare metrologică a transformatoarelor de măsură de tensiune 6-10 kV
Buget: 376000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lot 3: Servicii de verificare metrologică a transformatoarelor de măsură de tensiune 35 kV
Buget: 72000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
declaratia operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
Declarația privind situația personală a operatorului economic, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.01.25 09:13
lot1_caiet de sarcini_contor_2025.pdf
lot1_caiet de sarcini_contor_2025.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini Lot 1
31.01.25 09:13
informație generală.docx
Documentele la ofertă
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.01.25 09:13
lot2_caiet de sarcini_tensiune(6-10)_2025.pdf
lot2_caiet de sarcini_tensiune(6-10)_2025.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini Lot 2
31.01.25 09:13
lot3_caiet de sarcini_tensiune(35)_2025.pdf
lot3_caiet de sarcini_tensiune(35)_2025.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini Lot 3
31.01.25 09:13
lot5_caiet de sarcini_curent_2025.pdf
lot5_caiet de sarcini_curent_2025.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini Lot 5
31.01.25 09:13
contract_tip_prestări servicii. servicii de verificare metrologica.pdf
contract_tip_prestări servicii. servicii de verificare metrologica.pdf
Model de сontract
Model de contract
31.01.25 09:13
formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.01.25 09:13
anunt_de_participare_servicii de verificare metrologica.signed.pdf
anunt_de_participare_servicii de verificare metrologica.signed.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achiziție
31.01.25 09:13
lot4_caiet de sarcini_tensiune(110)_2025.pdf
lot4_caiet de sarcini_tensiune(110)_2025.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini Lot 4
31.01.25 09:13
Data:
3 febr 2025, 08:29
Subiectul întrebării:
Clairificari
Întrebare:
1. *** Conform Caietelor de sarcini și Anunțului de participare, termenul de realizare a serviciilor este februarie - decembrie 2025. Va fi posibilă extinderea perioadei de prestare a serviciilor?
Termenul de depunere a ofertelor este păna la 17.02.2025, apoi urmeaza evaluarea ofertelor. Ulterior, entitatea desemnata castigatoare, va trebuie sa isi extinda domeniul de acreditare si de desemnare, pentru dreptul de activitate in laboratorul ÎS Moldelectrica. Aceste proceduri, in termeni foarte optimiste, vor dura 2-3 luni.
2.*** În pct. 5.2, din Caietul de sarcini, este scris că lucrările de verificare vor fi efectuate de către personalul serviciului metrologic al ÎS Moldelectrica. Însă acest fapt categoric nu este admisibil. Verificatorii metrologice, ce activează în cadrul laboaratoarelor acreditate și desemnate, au dreptul realizării activităților de inspecție, fapt pentru care poartă răspunderea deplină, deci absolut toate procedurile/etapele trebuie obligatoriu sa fie indeplinite de catre Verificator acreditat.
3.*** Caietul de sarcini, propune aplicarea formulei de calcul al tarifului prestat, conform Legii metrologiei nr. 19/2016. Însă, această prevedere nu este legală deoarece nu se aplică entităților private ci numai Institutului național de metrologie. Însă, daca ÎS Moldelectrica insista asupra aplicarea formulei, atunci, considerăm că formula trebuie aplicată integral așa cum este scrisă în lege, fără aplicarea modificărilor.
4.*** Toate lucrarile de verificare la toate loturile posibile se vor efectua in acelas loc ? Daca se poate adresa fizica precisa.
Data:
3 febr 2025, 12:28
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Confomr Caietului de sarcini este necesar ca Comapnia carea va oferi aceste servicii este necesar sa treaca acreditarea pe de exemplu toate 5 loturi asta va costa pina la 100 000 lei . Intrebarea Moldelectrica SA Garanteaza cantitatea echipamentelor conform loturilor ? se va stipula aceasta cantitate in contract fiind obligatorie ?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK