1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2025 15:25
până la 04.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2025 10:00
până la 07.02.2025 10:00
3
Licitaţie
de la 10.02.2025 14:00
până la 10.02.2025 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2025, 15:25 - 4 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2025, 10:00 - 7 febr 2025, 10:00
Începutul licitației: 10 febr 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Tip calculator: All in One PC;
Brand -International Brand
Procesor: CPU min: 4 Cores, 8 Threats, 8 Mb Cash. Frecventa efectiva de baza min. 3.0 GHz, frecvența maximă în modul Boost minim 4,3 GHz;
Memorie operative: min: 8 GB DDR 5, minim 2x sloturi de memorie SO-DIMM;
Dispozitiv de stocare: min: 256 Gb SSD M.2 NVMe;
Interfețe minime: 1x 1 x Gigabit ethernet (RJ-45);
1x HDMI In 1.4;
1x HMI Out 2.1;
1x Type-C 3.2 Gen 2;
min 1x USB-A (USB 10Gbps / USB 3.2 Gen 2);
min 2x USB-A (Hi-Speed USB / USB 2.0);
Carcasă : AIO;
Dispozitive multimedia: Camera minim 5 Mpx integrata , boxe incorporate minim 2x 3W;
Mouse&Keyboard: Fara fir de la acelasi producator cu AiO (Eng/Ru);
Monitor: Minim 27’’ FHD (1920x1080), IPS 300nits Anti-glare;
Conexiuni; Wi-Fi® 6, 11ax 2x2 + BT5.2, microfon dual array incorporat;
Alimentare: PSU 90W adapter;
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2025, 15:21
Data ultimilor modificări
30 ian 2025, 17:16
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21357407
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
9 febr 2025 15:24 - 31 dec 2025 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calculator personal de tip monobloc (All-in-One) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Evrinet

Preţul ofertei: 30 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 282 483 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Calculator personal de tip monobloc (All-in-One)
Data:
30 ian 2025, 17:21
Subiectul întrebării:
Termen livrare
Întrebare:
Buna ziua Rugam de a extinde termenul de livrare a bunurilor pina la 30 zile. Privind termenii restrinsi de 10 zile , se observa vadit facilitarea agentilor economici ce deja au marfa in stoc si nu ofera posibilitatea altor agenti economici ce pot oferi bunuri conform S.Tehnice, ceea ce duce la o concurenta neloiala si facilitare unu agent eceonomic anumit.
Răspuns (1 febr 2025, 10:21):
Referitor la clarificarea depusă privind termenul de livrare de 10 zile stabilit în cadrul procedurii de achiziție a 30 de calculatoare, dorim să aducem următoarele clarificări: Caracterul urgent al achiziției – Instituția noastră este o instituție medicală, iar funcționarea eficientă a infrastructurii IT este esențială pentru asigurarea continuității activităților critice. În prezent, un număr semnificativ de sisteme sunt defecte sau depășite moral, ceea ce afectează fluxul operațional și calitatea serviciilor medicale oferite. Disponibilitatea echipamentelor pe piața locală – Specificațiile tehnice solicitate sunt standard, iar echipamentele pot fi găsite în stoc la distribuitorii din Republica Moldova. Acest lucru înseamnă că termenul de livrare de 10 zile este realizabil și nu restricționează concurența, ci asigură doar o livrare rapidă în funcție de nevoile instituției. Implementarea unor noi programe informatice – În perioada următoare, urmează implementarea unor soluții software noi, iar lipsa calculatoarelor ar întârzia acest proces. Această situație ar putea afecta activitatea personalului medical și, implicit, pacienții. Respectarea principiilor achizițiilor publice – Termenul de 10 zile a fost stabilit pentru a asigura operativitatea și eficiența procesului de achiziție, fără a favoriza un anumit producător sau distribuitor. În plus, experiența noastră anterioară demonstrează că astfel de echipamente au fost livrate în termeni similari fără dificultăți.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări