1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2025 15:21
până la 04.02.2025 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2025 00:00
până la 07.02.2025 00:00
3
Licitaţie
07.02.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 770 187,33 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2025, 15:21 - 4 febr 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2025, 0:00 - 7 febr 2025, 0:00
Începutul licitației: 7 febr 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru alimentarea copiilor din institutie pentru perioada de studii 10.03.2025– 24.12.2025 401 elevi, la prețul de 17,20 lei
/elev/zi cu TVA, pentru 134 zile.
Calorii min.400 – max.600 kkal (conform listei de meniu din produse
alimentare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Str. Ștefan cel Mare, 54
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marin Dorin
Telefonul de contact
026323455
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2025, 15:03
Data ultimilor modificări
30 ian 2025, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
770 187,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Achizitii.md ID
21357373
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Str. Ștefan cel Mare, 54
Durata contractului
10 mart 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de alimentare pentru alimentarea copiilor CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 53734.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
Spcificatii tehnice
30.01.25 15:21
duae_ro.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia necesara
30.01.25 15:21
documentatia standarta.signed.pdf documentatia standarta.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Document de atribuire
30.01.25 15:21
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Document de atribuire
30.01.25 15:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cooperativa de consum "Universcoop"Leova

Preţul ofertei: 770 150 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Agentul economic care a depus oferta corespunde cerintelor inaintate si a prezentat tot setul de acte necesare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări