Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21357263
1
Perioada de actualizare
de la
30.01.2025 14:28
până la 12.02.2025 10:00
până la 12.02.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
12.02.2025 10:00
până la 24.02.2025 00:00
până la 24.02.2025 00:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
8 213 090 MDL
Perioada clarificărilor:
30 ian 2025, 14:28 - 12 febr 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 febr 2025, 10:00 - 24 febr 2025, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor clădirii publice Grădinița creșă ,,Ghiocel,, Lucrări de reparație capitală a acoperișurilor și renovarea rețelelor electrice interioare clădirilor publice,Centrul de cultură Tineret și Sport și Școala Primară din satul Hîrbovăț r-nul Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6524, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Hîrbovăţ (r-l Anenii Noi), str. Independentei
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2025, 14:28
Data ultimilor modificări
30 ian 2025, 19:30
Achizitii.md ID
21357263
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
scoala primara 2-1-1 acoperis f7 (1).semnat.pdf
scoala primara 2-1-1 acoperis f7 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
anunţ hirbovăţ1 (1).semnat (1).pdf
anunţ hirbovăţ1 (1).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
scoala primara 2-1-2 retele elec inter f1.semnat.pdf
scoala primara 2-1-2 retele elec inter f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
centrul de cultura 2-1-2 retele electrice interioare f7 (1).semnat.pdf
centrul de cultura 2-1-2 retele electrice interioare f7 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
acoperis centrul de cultura f7 (1).semnat.pdf
acoperis centrul de cultura f7 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
acoperis gradinita f1.semnat.pdf
acoperis gradinita f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
acoperis centrul de cultura f1.semnat.pdf
acoperis centrul de cultura f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
scoala primara 2-1-2 retele elec inter f7 (1).semnat.pdf
scoala primara 2-1-2 retele elec inter f7 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
acoperis gradinita f7 (1).semnat.pdf
acoperis gradinita f7 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
centrul de cultura 2-1-2 retele electrice interioare f1 (1).semnat.pdf
centrul de cultura 2-1-2 retele electrice interioare f1 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
scoala primara 2-1-1 acoperis f1.semnat.pdf
scoala primara 2-1-1 acoperis f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
30.01.25 14:28
Data:
30 ian 2025, 19:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini retelele electrice
Întrebare:
Lucrarile de reparatie dupa montarea panourilor de distributie si montarea cablurilor cine le executa?
Răspuns (31 ian 2025, 08:46):
Lucrările vor fi executate conform caietului de sarcini. Daca se va hotarî executarea reparației capitale va fi elaborat un deviz aparte.
Data:
30 ian 2025, 19:57
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In anuntul de participare p.12 termenul de executie a lucrarilor este de 6 luni ( 180 zile) dar in p.16,1,1 - termen de executie se solicita 60 zile lucratoare. Care este termenul de executie a lucrarilor ?
Răspuns (31 ian 2025, 08:26):
6 luni,este termenul de execuție a lucrărilor.
Data:
31 ian 2025, 09:14
Subiectul întrebării:
Împărțirea pe loturi
Întrebare:
Bună ziua! Stimată autoritate contractantă, de ce nu ați împărțite pe loturi aceste lucrări? Sunt lucrări diferite și obiecte diferite. Sau aveți intenția să dați un singur contract cu toate lucrările unui singur agent economic?
Vom face o sezare la organele competente verifice corectitudinea și imparțialitatea procedurii de achiziții publice.
Răspuns (31 ian 2025, 10:22):
Bună ziua! Mulțumim pentru întrebarea dvs. și pentru interesul manifestat față de această procedură de achiziții publice.
În conformitate cu legislația și reglementările în vigoare, decizia de a împărți sau nu contractul în loturi este luată în funcție de specificul proiectului și de tipul de lucrări implicate. Dacă lucrările sunt interdependente sau se realizează în cadrul aceluiași obiectiv, împărțirea pe loturi poate fi considerată ineficientă din punct de vedere tehnic și economic. Scopul nostru este să asigurăm implementarea optimă a proiectului, în condițiile cele mai avantajoase din punct de vedere al costurilor și al calității.
Totodată, vă asigurăm că procedura de achiziții publice este desfășurată cu respectarea principiilor de transparență, concurență loială și nediscriminare, iar orice ofertant are posibilitatea de a participa la licitație în condiții de egalitate.
Dacă aveți suspiciuni sau nelămuriri, vă încurajăm să consultați documentația de atribuire și să ne adresați orice întrebare pentru clarificare,la numerele de telefon indicate sau vă apropiați în incinta Primăriei Hîrbovăț.
Data:
31 ian 2025, 10:22
Subiectul întrebării:
Împărțirea pe loturi
Întrebare:
Bună ziua. În baza cărui act/lege dvs nu ați făcut împărțirea pe loturi cind legea spune altfel! (Conform HG 638 pct. 61 În cazul în care autoritatea contractantă își propune în decursul unui an să achiziționeze lucrări similare pentru mai multe obiecte, acestea se cumulează în loturi și se desfășoară o singură procedură de achiziție publică, cu desemnarea câștigătorului pentru fiecare obiect/lot în parte (pentru fiecare construcție).
Cu așa atitudine haideți să faceți o singură licitație cu toate obiectele pe țară!
Răspuns (31 ian 2025, 10:29):
decizia de a nu împărți contractul pe loturi a fost luată pe baza unei analize interne care a considerat lucrările ca fiind interdependente și parte a aceluiași obiectiv.
Aceasta este o procedură de licitație repetată, prima dată au existat suficienți participanți care nu au fost descurajați de volumul mare de lucru.
Decizia de a nu împărți contractul pe loturi a fost menținută, având în vedere interesul demonstrat în cadrul procedurii anterioare. Participanții anteriori nu au întâmpinat dificultăți din cauza volumului lucrărilor, ceea ce indică faptul că există agenți economici capabili să gestioneze toate lucrările în ansamblu.
Vă mulțumim pentru înțelegere și suntem deschiși pentru orice clarificări suplimentare.
Data:
31 ian 2025, 10:38
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Stimate autoritate contractantă, foarte frumos vorbiți! Știți foarte bine ca încălcați legea! Nu aveți dreptul legal și punctul!
În plus nu comparați agenții economici, fiecare are posibilități și capacități diferite iar ceea ce faceți dvs este josnic. Am urmărit cu atenție și celelalte achiziții ale dvs unde la fel i-ați schimbat regulile licitației în ultimele minute.
Mai citiți odată Legea 131 cu privire la achiziții publice în special art. 7 lit. a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;
b) transparenţa achiziţiilor publice;
c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice;
În concluzie: ne repartizarea pe loturi duce la utilizarea ineficientă a banilor publici, netransparenta achiziție și în mod special nu asigurați concurența în domeniul achizițiilor.
Doar vouă vă este convenabil… intuim și de ce?!
Răspuns (31 ian 2025, 12:03):
Ne asumăm întreaga responsabilitate de a respecta Legea 131 privind achizițiile publice, inclusiv articolul 7, care subliniază utilizarea eficientă a banilor publici, transparența și concurența loială. Deciziile noastre sunt întotdeauna bazate pe o analiză atentă a nevoilor proiectului, iar scopul nostru principal este de a desfășura procedura în mod legal și corect.Vă asigurăm că nu avem intenția de a favoriza anumiți agenți economici sau de a schimba regulile în defavoarea altora. Transparența și concurența loială sunt priorități pentru noi!!!
Data:
31 ian 2025, 12:59
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, prin acțiunile dvs demonstrați total opusul. Mă bucur ca vă asumați public nerespectarea lecgislatie in domeniul achizițiilor publice. Va fi o dovada in plus pentru organele statului.
Răspuns (31 ian 2025, 13:56):
Va rugăm să revizuiți răspunsul de mai sus,ca să vă asigurați intocmai că ați intrat în esență,ce anume ne asumăm!
Vă mulțumim pentru feedback și vă dorim mult succes în continuare.
Data:
3 febr 2025, 15:52
Subiectul întrebării:
Vizita
Întrebare:
Daca ofertantul a efectuat vizita la PRIMA PROCEDURA de achizitii, este nevoie sa ne prezentam si acum?
Răspuns (3 febr 2025, 16:24):
Nu cred că este necesar.
Data:
4 febr 2025, 08:12
Subiectul întrebării:
Răspuns (3 febr 2025, 16:24): Nu cred că este necesar.
Întrebare:
Buna ziua, va fi valabila la depunerea ofertei confirmarea de la prima procedura sau trebuie sa solicitam confirmare noua pe posta ?
Răspuns (4 febr 2025, 08:32):
O să solicitați o confirmare nouă.
Data:
5 febr 2025, 20:49
Subiectul întrebării:
REFERITOR LA VIZITA SANTIERULUI.
Întrebare:
Stimate autoritate contractantă, explicati va rog, care este sensul sa mai venim o data la fata locului pentru a face cunostinta cu obiectul dat,daca am facut vizita la prima procedura.
Solicitam clarificari, ori excludeti acest tip de document.
Răspuns (6 febr 2025, 08:22):
Daca,ați vizitat prima dată șantierul,nu mai este nevoie să vă prezentați repetat.O să anexați actul de data trecută.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK