Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
29.01.2025 16:17
până la 31.01.2025 16:12
până la 31.01.2025 16:12
2
Propunerea ofertelor
de la
31.01.2025 16:12
până la 04.02.2025 18:12
până la 04.02.2025 18:12
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
100 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 ian 2025, 16:17 - 31 ian 2025, 16:12
Perioada de depunere a ofertelor:
31 ian 2025, 16:12 - 4 febr 2025, 18:12
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Servicii de asistență informatică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri nr.78
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2025, 16:11
Data ultimilor modificări
30 ian 2025, 10:11
Achizitii.md ID
21356468
MTender ID
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
202501291613_anunt_de_participare - servicii de asistenta informatica (1).semnat.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
29.01.25 16:17
Data:
30 ian 2025, 10:11
Subiectul întrebării:
Precizare caiet de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa inidcati sistemul pentru care sunt solicitate serviciile si sa anexati cerintele tehnice.
Răspuns (30 ian 2025, 10:30):
Servicii de configurare a drepturilor de acces la sisteme informationale precum si politica de Securitate informationala (acces resurse interne, resurse accesate in comun). Servicii de consultanta utilizare securizata a resurselor informationale; Disponibilitate deservire SLA 99.99% în regimul programului de lucru: - intervenție la distanță (on line) 5-10 min, - intervenție fizică de la 30 min - 3 ore; Deservire și verificare functionalitate a tehnicii de calcul si rsurselor informationale fizic o data pe saptamina; Verificarea: - HDD; - RAM; - Placă Video; - Procesor; - OS; - Software; - Router; - Wi Fi; Profilaxie mecanică a echipamentului – o dată în 4 – 6 luni; Reinstalare OS după caz doar pe OS prezentat de client; Deservire și verificare tehnică de la distanță a calculatoarelor, rețelei de acces la server VPN, acces imprimanta/scaner de rețea și acces la server 1C, rezolvarea în masura posibilitații deranjamentele curente; Monitoring IT de la distanță a celor mai importante sisteme: - Server; - Router; - File server; - Email server; Consultanță privind rocurarea de echipament și software. Asigurarea suportului tehnic (software) pentru necesitățile instituției.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK